AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #61 Del Skrevet 19. juni 2016 Hvordan holde på en mann? Et godt grep om penis, er vel trikset? Anonymkode: e87a8...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juni 2016 #62 Del Skrevet 19. juni 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var litt på fleip da... ...men hun beit på og røpte at hun var singel Anonymkode: 564a0...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 19. juni 2016 #63 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Vil ikke de fleste ha en god totalpakke da? Endret 19. juni 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #64 Del Skrevet 20. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Var litt på fleip da... ...men hun beit på og røpte at hun var singel Anonymkode: 564a0...dc5 Ja det var da noe iallefall Anonymkode: 45a9f...a28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pompdelux Skrevet 20. juni 2016 #65 Del Skrevet 20. juni 2016 Min tanke som dame er at det er lettere "holde på en mann" ved å la de få være sitt eget individ med sin selvstendighet sammen med deg. Tillit, åpenhet, tid og rom. Alle veier. Jeg har levd i ett forhold over 15 år, jeg hatwt å leve slik men de gangene jeg bare lot ting være så gikk alt bra... der var problemet at JEG ikke kunne leve med det HAN ønsket i livet sitt. Nå er jeg i ett forhold hvor det ikke har vært EN diskusjon eller krangel overhodet og det tror jeg er fordi jeg er helt trygg på meg selv. Helt trygg på å bruke tid alene for pss selv, samtidig som oss som ett par må få tid. Mye nærhet. Lite mas.. gjør ting selv uten å spørre, og han gjør samme sak. Han er med sine venner, jeg med mine, men og sammen. Og er det noe som er tungt, så tar vi det opp. Ikke i en krangel, men med fokuset at DETTE føler jeg.. og hvordan løser vi det, sammen. Dramafritt. Og en helt tydelig prat på hvor grensen går for begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #66 Del Skrevet 20. juni 2016 Tja, gaffateip pleier å funke.. Anonymkode: 0b6bc...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå