Gå til innhold

Hvordan holder man på en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er selv kvinne, og er enig i at menn vil ha ei problemfri dame. 

Dette betyr ikke at man ikke kan dele problemer på jobb, i familien osv. med mannen, men at mannen kun vil måtte forholde seg til reelle problemer. Alt tjatet vi kvinner gjerne blåser opp til en stor greie, men som i grunn egentlig ikke er problemer i det hele tatt, ønsker ikke menn å forholde seg til. 

Å løfte hverandre opp og spille på lag er også viktig. 

Sex kan nok mange av oss kvinner bli flinkere til å takke ja til, eller til å med ta initiativ til, selv om vi kanskje i utgangspunktet ikke har lyst. Kjenner vi oss ikke kåte (og våte) skal det ikke mer til enn en bj for å gjøre mannen fornøyd (eller til og med en håndjager! De fleste menn er ikke så kresne) 

Anonymkode: 369eb...06c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fårestill deg at du holder sand i en hånd, ikke knip hånden for hardt igjen, for da vil sanden renne ut, men hvis du hålder den åpen derimot, vil sanden bli😊 synes det var en grei visualisering da jeg fikk høre den!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når menn er utro mot verdens vakreste dame til og med er det ikke håp for noen av oss.

Utseendet betyr lite i den store sammenhengen. Når en fyr velger å være utro, har det ingenting med dama hans å gjøre. Det er ikke fordi hun er stygg, udugelig, håpløs.. Det er fordi han er en rass.

Anonymkode: 63042...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69

Kvinnen må være glad i sex og liker å utforske det seksuelle, virkeliggjøre fantasier, eksperimentere. du må være Intelligent og selvstendig, du må ha en jobb, ha humor - hun må få meg til å le-være litt komiker. Ikke ta seg for høytidelig, Ikke prøve forandre meg, hvorfor skal kvinner forandre sin menn etter at de blitt kjærester - du falt for en mann, hvorfor vil du ha en annen. Støtte meg når jeg har dårlige dager, glede deg over min gode dager. Være spontan. Gi meg rom også til å være alene, alenetid til å tenke, lese, spille gitar, høre på min musikk eller gå ut i skogen og skrike ut frustrasjoner i hverdagen-det behøver ikke være deg, det kan være noe/noe på jobben - en idiotisk kunde, kollega eller politiker man synes er idiot. Ikke over-analyser meg hele tiden, og alt skal være en psykologtime. Overraske meg på sengen en lørdag med en øl eller whiskey, i stedet for urtete. Respekt at jeg er meg. Og ja godta at jeg har kamerater og venner, og noen liker du ikke..men det behøver ikke bli dine venner - men respekter at de er mine.

Klarer du dette, er jeg din for evig. Og jeg gir deg rom til å være deg selv, og gi deg alenetid til å gjøre dine ting, ha kontakt med dine venner. Jeg vil støtte deg på dine dårlige dager, og juble når du har supre dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv kvinne, og er enig i at menn vil ha ei problemfri dame. 

Dette betyr ikke at man ikke kan dele problemer på jobb, i familien osv. med mannen, men at mannen kun vil måtte forholde seg til reelle problemer. Alt tjatet vi kvinner gjerne blåser opp til en stor greie, men som i grunn egentlig ikke er problemer i det hele tatt, ønsker ikke menn å forholde seg til. 

Å løfte hverandre opp og spille på lag er også viktig. 

Sex kan nok mange av oss kvinner bli flinkere til å takke ja til, eller til å med ta initiativ til, selv om vi kanskje i utgangspunktet ikke har lyst. Kjenner vi oss ikke kåte (og våte) skal det ikke mer til enn en bj for å gjøre mannen fornøyd (eller til og med en håndjager! De fleste menn er ikke så kresne) 

Anonymkode: 369eb...06c

Så reelle problemer er kun problemer som blir anerkjent av menn? Det kan være et reelt problem for henne selvom han ikke synes det. Enig i at mange kan overdrive her og der, men din definisjon er jo like ute på vidden.

Anonymkode: 850ef...e86

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Rocka69 skrev:

Kvinnen må være glad i sex og liker å utforske det seksuelle, virkeliggjøre fantasier, eksperimentere. du må være Intelligent og selvstendig, du må ha en jobb, ha humor - hun må få meg til å le-være litt komiker. Ikke ta seg for høytidelig, Ikke prøve forandre meg, hvorfor skal kvinner forandre sin menn etter at de blitt kjærester - du falt for en mann, hvorfor vil du ha en annen. Støtte meg når jeg har dårlige dager, glede deg over min gode dager. Være spontan. Gi meg rom også til å være alene, alenetid til å tenke, lese, spille gitar, høre på min musikk eller gå ut i skogen og skrike ut frustrasjoner i hverdagen-det behøver ikke være deg, det kan være noe/noe på jobben - en idiotisk kunde, kollega eller politiker man synes er idiot. Ikke over-analyser meg hele tiden, og alt skal være en psykologtime. Overraske meg på sengen en lørdag med en øl eller whiskey, i stedet for urtete. Respekt at jeg er meg. Og ja godta at jeg har kamerater og venner, og noen liker du ikke..men det behøver ikke bli dine venner - men respekter at de er mine.

Klarer du dette, er jeg din for evig. Og jeg gir deg rom til å være deg selv, og gi deg alenetid til å gjøre dine ting, ha kontakt med dine venner. Jeg vil støtte deg på dine dårlige dager, og juble når du har supre dager. 

Fikk meg til å tenke på..

Anonymkode: d267a...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så reelle problemer er kun problemer som blir anerkjent av menn? Det kan være et reelt problem for henne selvom han ikke synes det. Enig i at mange kan overdrive her og der, men din definisjon er jo like ute på vidden.

Anonymkode: 850ef...e86

Problemet er vel at enkelte forlanger at andre skal forholde seg til deres problemer. Når dette i tillegg er bagateller (han så på en annen, lot dosetet stå oppe, ga feil blomst, tok en tur ut med gutta), blir det slitsomt å være sammen med en som maser om sånt hele tiden.

Anonymkode: 882bd...562

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke heller; "hvordan opprettholde et godt forhold?" Hvorfor skal man "holde på en mann", når man er to om forholdet? Det har jeg liksom aldri skjønt. Menn er menn, og kvinner er kvinner. To motsetninger som er i et forhold sammen.

For min del handler det om gjensidig respekt for hverandre, at man tar hensyn til den andres følelser, ikke maser på hverandre om ting, forteller om ting man plages av, og at man verdsetter de små tingene man gjør for hverandre. F.eks hvis jeg kjøper en six pack med øl når han skal spille med gutta, eller at han lager middag når jeg kommer til han. Man skal gi, og ta. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Hvorfor er det ikke heller; "hvordan opprettholde et godt forhold?" Hvorfor skal man "holde på en mann", når man er to om forholdet? Det har jeg liksom aldri skjønt. Menn er menn, og kvinner er kvinner. To motsetninger som er i et forhold sammen.

For min del handler det om gjensidig respekt for hverandre, at man tar hensyn til den andres følelser, ikke maser på hverandre om ting, forteller om ting man plages av, og at man verdsetter de små tingene man gjør for hverandre. F.eks hvis jeg kjøper en six pack med øl når han skal spille med gutta, eller at han lager middag når jeg kommer til han. Man skal gi, og ta. 

Fordi menn og kvinner har forskjellige syn på hva de vil ha i et forhold.

Anonymkode: 296ad...55f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Balanse, tror jeg. Vis kjærlighet, men ikke for needy. Vær morsom, men ikke for kompis. Vær raus, men ikke la deg utnytte. Vis at det han du vil ha, men ikke virk desperat. Balanse på alle områder. 

Anonymkode: 30e5f...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

,

,

Anonymkode: 564a0...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.6.2016 at 10.34, AnonymBruker skrev:

Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir?

Menn blir fordi de vil. Akkurat som kvinner.

Det handler først og fremst om svært fundamentale ting som betyr like mye for menn som for kvinner - stikk den. Og da snakker jeg om behovet for å anerkjennelse, bli begjært, beundret, respektert og vist tilstrekkelig tillit og frihet. Der er vi mennesker ganske så like uavhengig av kjønn. Det holder ikke å la ham slippe til en gang eller to i uken og gi ham sex, ei heller å la han få gjøre som han vil, enten det er fisketurer, pubturer eller antall timer med xhamster på PC'en. 

Det handler om bilateral energi, kjemi, vilje, glede, lyst og ønske. Man er to sammen om et godt forhold. Det sagt, et godt forhold er, for de fleste av oss, tuftet på sex, intimitet, bekreftelser, kjærtegn, begjær, spenning og gleder. Det handler vel så mye om komplimenter, bli tatt på, få gode tilbakemeldinger og kjenne på det fysiske begjæret som selve sex akten. Den andre viktige pålen er selvsagt respekt, tillit og humor. Kjenn hverandre, stol på hverandre, ønsk hverandre det beste og le mye sammen, med og av hverandre. 

Da blir vi, enten vi står eller sitter og tisser. 

Selv om @Arabella mener jeg ikke gjør annet enn å svare med bitende ironi og latterliggjøring ;)

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Vennskap, ærlighet, frihet, humor, lekenhet, og å le masse. Stol på hverandre og ha egne venner og et eget liv.

Ikke la deg herse med, sett dine grenser , stå opp for deg selv , vær omsorgfull og snill og god, En god lytter :)

Og ikke minst, lag god mat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Vennskap, ærlighet, frihet, humor, lekenhet, og å le masse. Stol på hverandre og ha egne venner og et eget liv.

Ikke la deg herse med, sett dine grenser , stå opp for deg selv , vær omsorgfull og snill og god, En god lytter :)

Og ikke minst, lag god mat :fnise:

Du kjenner til oss menn du

Anonymkode: 45a9f...a28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner til oss menn du

@Mysticgirl er drømmedama. Eneste problem er at hun sitter på KG hele tida? :P 

(Hvis ikke det betyr at du er singel da?)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Mysticgirl er drømmedama. Eneste problem er at hun sitter på KG hele tida? :P 

(Hvis ikke det betyr at du er singel da?)

What ? Sitter da ikke HELE tida, men innrømmer at jeg har vært innom her store deler av dagen. Kjeder meg og det regner nå :P Og er singel :laugh: Men i går satt jeg ikke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

What ? Sitter da ikke HELE tida, men innrømmer at jeg har vært innom her store deler av dagen. Kjeder meg og det regner nå :P Og er singel :laugh: Men i går satt jeg ikke! :fnise:

:lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6/16/2016 at 9.34, AnonymBruker skrev:

Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir?

Ikke oppfør deg som moren hans.

Anonymkode: 9ee86...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Var litt på fleip da...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:lur:

...men hun beit på og røpte at hun var singel :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...