Cathrine88 Skrevet 16. juni 2016 #21 Del Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn respekterer ikke damer og ser på de som tømmehøl. Ingen damer er bra nok for dere menn,utro er dere uansett.. Til og med Michelle Keegan som ble kåret til verdens vakreste dame ble utsatt for utroskap. Beviser at ingen damer er bra nok. Anonymkode: 15a89...017 Merkelig måte å se ting på. For meg beviser det bare at mannen hennes ikke var bra nok. Og til spørsmålet i hovedinnlegget: finn riktig mann. Du kan ikke holde på en som er helt feil for deg i utgangspunktet. Ikke ta ham for gitt, men vis at du bryr deg. Er det noe som irriterer deg og det er rimelig å forvente at han gjør noe med det, så ta det opp. Ikke hold det inni deg og vær passiv-aggressiv eller lat som ingenting til du en dag eksploderer. Finn på ting med vennene dine eller alene uten at han er med. Vær et komplett menneske med et eget liv selv uten ham - ikke la ham være hele livet ditt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 16. juni 2016 #22 Del Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn respekterer ikke damer og ser på de som tømmehøl. Ingen damer er bra nok for dere menn,utro er dere uansett.. Til og med Michelle Keegan som ble kåret til verdens vakreste dame ble utsatt for utroskap. Beviser at ingen damer er bra nok. Anonymkode: 15a89...017 Ta din feminazi og misandri et anna sted. Folk som deg er gift! Min drømmedame viser masse kjærlighet og oppmerksomhet samtidig som hun er respektfull at jeg er et eget menneske med egne følelser og meninger. At ho ikke eksploderer i sinne eller sjalusi når ho ikke får det 100% som ho vil. Men er rolig og balansert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 16. juni 2016 #23 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Dette har jeg også lurt på, for jeg skjønner ikke at noen orker å bli hos meg og allikevel er jeg aldri blitt forlatt.. Det kommer gjerne mer an på hva slags menn en finner seg? Noen er mer rastløse enn andre. Vær deg selv i alle fall, så vil den rette for deg bli værende. Endret 16. juni 2016 av Vevila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #24 Del Skrevet 16. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit at det ikke er problemfritt og tror ikke det er det de fleste her mener. Det er mer den å lage så jævlig drama ut av bagateller, for så å sette seg i et hjørne og si at ingen ting er galt når jeg spør. Det river meg i filler hvis jeg alltid må være den støttende part for forholdet uten å få noe som helst støtte tilbake. Anonymkode: 64201...db6 Vel, da drar du jo frem din erfaring her, noe som ikke stod i utsagnet mitt i det hele tatt. Du kaller det også å lage drama ut av bagateller, vel det er ikke sikkert det er bagateller for henne, og det kan væe her konflikten ligger, at for deg er det en bagatell, mens det ikke er det for henne. Det andre du skriver her høres ut som noe internt imellom dere, så det blir vanskelig å kommentere. Utifra det du skriver, høres det ut som hun må jobbe med hva hun egentlig vil, da hun når ikke deg med å lage drama , som du sier, for så å si at ingenting er galt. Som sagt, du kommer med noe her som egentlig ikke hadde så mye med mitt uttrykk å gjøre. Tråden handlet om hvordan holde på en mann, og jeg reagerer på menn som skriver at hun må være problemfri, da ALLE har problemer innimellom... Anonymkode: e4d01...c31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #25 Del Skrevet 16. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir? Anonymkode: 296ad...55f Ikke gå for menn over din liga, og slutt med kvinnenagginga di. Anonymkode: 601ea...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #26 Del Skrevet 16. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, da drar du jo frem din erfaring her, noe som ikke stod i utsagnet mitt i det hele tatt. Du kaller det også å lage drama ut av bagateller, vel det er ikke sikkert det er bagateller for henne, og det kan væe her konflikten ligger, at for deg er det en bagatell, mens det ikke er det for henne. Det andre du skriver her høres ut som noe internt imellom dere, så det blir vanskelig å kommentere. Utifra det du skriver, høres det ut som hun må jobbe med hva hun egentlig vil, da hun når ikke deg med å lage drama , som du sier, for så å si at ingenting er galt. Som sagt, du kommer med noe her som egentlig ikke hadde så mye med mitt uttrykk å gjøre. Tråden handlet om hvordan holde på en mann, og jeg reagerer på menn som skriver at hun må være problemfri, da ALLE har problemer innimellom... Anonymkode: e4d01...c31 Jeg var antaglig litt rask på avtrekkeren der. Når du skrev menn som kan stå i en storm så assosierte jeg det med damer som lager en strom bare for å teste mannen. Anonymkode: 64201...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #27 Del Skrevet 16. juni 2016 31 minutter siden, herremann skrev: Ta din feminazi og misandri et anna sted. Folk som deg er gift! Min drømmedame viser masse kjærlighet og oppmerksomhet samtidig som hun er respektfull at jeg er et eget menneske med egne følelser og meninger. At ho ikke eksploderer i sinne eller sjalusi når ho ikke får det 100% som ho vil. Men er rolig og balansert. Hææ? Skjønner ikke hva du mener ass. Uansett har jeg rett. Når menn er utro mot verdens vakreste dame til og med er det ikke håp for noen av oss. Evt bare akseptere å bli brukt og kastet av menn. Da blir ikke de psykiske skadene så alvorlige kanskje. Anonymkode: 15a89...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #28 Del Skrevet 16. juni 2016 36 minutter siden, herremann skrev: Min drømmedame viser masse kjærlighet og oppmerksomhet samtidig som hun er respektfull at jeg er et eget menneske med egne følelser og meninger. At ho ikke eksploderer i sinne eller sjalusi når ho ikke får det 100% som ho vil. Men er rolig og balansert. Jeg er til dels enig med deg, bortsett fra at det er umulig å alltid være rolig og balansert. Det gjelder begge kjønn. Hilsen kvinne. Anonymkode: 59965...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #29 Del Skrevet 16. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hææ? Skjønner ikke hva du mener ass. Uansett har jeg rett. Når menn er utro mot verdens vakreste dame til og med er det ikke håp for noen av oss. Evt bare akseptere å bli brukt og kastet av menn. Da blir ikke de psykiske skadene så alvorlige kanskje. Anonymkode: 15a89...017 Du har da ingen forutsetning for å vite hvordan hvordan "verdens vakreste dame" som du kaller henne, er i et forhold, hallo... Ikke vet du hva som blir skrevet er sant heller... Anonymkode: e4d01...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #30 Del Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hææ? Skjønner ikke hva du mener ass. Uansett har jeg rett. Når menn er utro mot verdens vakreste dame til og med er det ikke håp for noen av oss. Evt bare akseptere å bli brukt og kastet av menn. Da blir ikke de psykiske skadene så alvorlige kanskje. Anonymkode: 15a89...017 Du tror ikke det er holdningen din som gjør at menn stikker da? Anonymkode: 882bd...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. juni 2016 #31 Del Skrevet 16. juni 2016 4 timer siden, amativeReflection skrev: Menn ønsker problemfritt damehold. Vært en problemfri dame. Ingen mennesker er "problemfri", så dette er umulig å gjennomføre. Behandle vedkommende med gjensidig respekt og ha en god og åpen dialog, er mitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #32 Del Skrevet 16. juni 2016 2 timer siden, liljene skrev: Jeg har to lange forhold (gift nå), og kan ikke akkurat si at dette gjelder for alle menn. Men disse mennene setter pris på Min selvstendighet At jeg tar i et tak med snekring og maling, osv, og samtidig har høyere utdanning. Tjener mine egne penger. Tar vare på kroppen ved å trene og spise litt sunt. Forteller hva jeg liker og ikke liker under akten og er opptatt av at det skal være bra for begge. Går sjelden ned da jeg ikke liker smaken og synes det egentlig er ... - forventer heller ikke at han skal gå ned på meg. Liker å variere og prøve nye ting, så det ikke blir kjedelig. Vil heller ha sex enn bling (medfører selvfølgelig at han tar sin del av huset og barna). Synes det er litt stas at jeg blir forsøkt sjekket opp og at disse mennene blir avvist. Kan være omvendt av dette og jeg er veldig Uselvstendig etter en tøff oppvekst med mye mobbing, og de jeg har vært sammen med har blitt betatt av den ulempen. Men jeg har sterke og egne meninger altså, bare tror ikke jeg får til noe selv, og trenger hjelp til mye rart. Ellers: vær feminin, gi han frihet og ikke vær en dramaqueen! Anonymkode: e1d98...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #33 Del Skrevet 16. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, da drar du jo frem din erfaring her, noe som ikke stod i utsagnet mitt i det hele tatt. Du kaller det også å lage drama ut av bagateller, vel det er ikke sikkert det er bagateller for henne, og det kan væe her konflikten ligger, at for deg er det en bagatell, mens det ikke er det for henne. Det andre du skriver her høres ut som noe internt imellom dere, så det blir vanskelig å kommentere. Utifra det du skriver, høres det ut som hun må jobbe med hva hun egentlig vil, da hun når ikke deg med å lage drama , som du sier, for så å si at ingenting er galt. Som sagt, du kommer med noe her som egentlig ikke hadde så mye med mitt uttrykk å gjøre. Tråden handlet om hvordan holde på en mann, og jeg reagerer på menn som skriver at hun må være problemfri, da ALLE har problemer innimellom... Anonymkode: e4d01...c31 Dæøu, du høres slitsom ut og nøyaktig sånn som jeg tenker menn ønsker å komme bort fra. Snakk om å blåse opp og lage problem av noe som en sier. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var antaglig litt rask på avtrekkeren der. Når du skrev menn som kan stå i en storm så assosierte jeg det med damer som lager en strom bare for å teste mannen. Anonymkode: 64201...db6 Jeg er helt enig med deg i det du skriver. Anonymkode: 564a0...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #34 Del Skrevet 16. juni 2016 44 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ingen mennesker er "problemfri", så dette er umulig å gjennomføre. Behandle vedkommende med gjensidig respekt og ha en god og åpen dialog, er mitt tips. Det dreier seg vel mest om å ikke se problemer der det ikke finnes noen, eller å ikke blåse opp bagateller hele tiden. Vi kan da godt legge godviljen til for å forstå de når de uttaler seg her? Menn holder generelt ut med minst like mye problemer som hva kvinner gjør, er min erfaring Anonymkode: 564a0...dc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #35 Del Skrevet 16. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror ikke det er holdningen din som gjør at menn stikker da? Anonymkode: 882bd...562 Hva mener du? Jeg snakker generelt sett om menn,etter det venninner og familie har opplevd. Er pga det jeg holder meg unna menn. Det kan jo skje med meg også! Anonymkode: 15a89...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #36 Del Skrevet 16. juni 2016 1. Finn riktig mann. Psykisk stabil fra en stabil familie med gode verdier. Mye er gjort bare der. Velg en mann med selvdisiplin og ting på stell. Styr unna impulsive og avhengighetsdisponerte menn. Ikke ignorer de røde flaggene. 2. Plei forholdet. Svelg noen kameler og ikke ta tak i absolutt alt som irriterer deg. Ha jevnlig sex. Se at hans behov er like viktige som dine. Anonymkode: 44486...968 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 16. juni 2016 #37 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som ønsker problemfritt damehold, bør damer holde seg unna, da dette er menn som stikker hver gang det dukker opp problemer, og sånne menn vil ikke damer ha. Det er et dårlig karaktertrekk. Alle møter på problemer innimellom, og de blir ikke borte når man ignorerer dem/stikker av, da blir de faktisk større... Så man bør satse på en mann som kan stå i en storm! Hilsen dame Anonymkode: e4d01...c31 Menn vil ikke ha damer som lager problemer hele tiden. Litt problem har alle, men ikke det jeg mener ihvertfall. Mener de som lager problemer og gjør en liten sak om til et stort problem hele tiden. De er ofte sure og gretne. Finnes nok av de som er rolige, glade, snille, ikke minst gir den respekten som de fortjener å få tilbake. Endret 16. juni 2016 av Klopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #38 Del Skrevet 16. juni 2016 Behandler han dårlig og avvisende å gjør det klart og tydelig at han ikke er det eneste mannen i verden. Anonymkode: ddd37...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #39 Del Skrevet 16. juni 2016 Har aldri blitt forlatt av en mann. Hvorfor de holder ut og gidder vet jeg ikke. Men jeg kan gjette at det er fordi jeg er selvstendig, intelligent, fraværende og gir ofte blaffen. Det er ikke akkurat noe jeg gjør med vilje men jeg er ikke veldig engasjert av natur i andre mennesker. Dette er tydeligvis da tiltrekkende og "mystisk" har jeg fått høre. Anonymkode: 34ba3...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #40 Del Skrevet 16. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir? Anonymkode: 296ad...55f Sex... Anonymkode: 99939...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå