ajarRun Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Vi ble enig om 250 kroner i fastpris men kødden latet som han ikke visste hvor jeg bodde. Så når jeg satt meg inn ville han ha 300. Jeg sa, good luck with that og at jeg var fullt villig til å ta en annen taxi. Han sa OK, 250. Så når vi nærmet oss hjemme sa han 500. Jeg sa at da får han ta fram en pistol eller en kniv for det var faen ikke det vi ble enige om. Så foreslo jeg at vi kunne ringe politiet for å bli enige. Han sa han ikke kunne ringe så jeg meldte meg frivillig (mobilen var tom for strøm da, så jeg bløffet). Da ble han til slutt enig om 250 som vi avtalte. Hvorfor er taxisjåfører sånne drittsekker?
ajarRun Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump ham! Anonymkode: 1ea4c...04c Hæ?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump ham! Anonymkode: 1ea4c...04c Lal! Men fra spøk til alvor, jeg vet ikke hvorfor, men vet at majoriteten av taxi sjåfører er kriminelle cunts. Har blitt tilbudt dop og sprit, forsøkt presset til sex, nokså mange hustle turer der prisen har blitt sykelig pga åpenbare omveier og sirkel kjøringer, værste må ha vært når en sjåfør prøvde å kjøre ned meg og venninda mi etter vi gikk ut (vi måtte kaste oss vekk fra panseret som sneia oss) fordi vi ble sure og voldelige når sjåføren begynte å klå og prøve å tvinge oss til sex og nektet å ta i mot penger plutselig. For å so det mildt, jeg tar aldri taxi lenger og føler meg faktisk tryggere i pirat. Anonymkode: 53aca...236 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå