Anonym1006 Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Hei har fått fitbit charge hr i bursdagsgave og lurer på noen ting. 1. Hvordan legger jeg inn maten jeg spiser? Når jeg scanner strekkoden så står det at den ikke finnes! Jeg vet helt ærlig ikke hvordan man teller kalorier til vanlig. 2. Er det mulig å få innstillingene på norsk? 3. Kan man koble den opp til telefonen slik at når jeg ikke er i nærheten av tlf og det ringer så kommer det opp på klokken. Isåfall hvordan og hvor kan jeg gjøre det?:) tusen takk for allhjelp
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 1. Jeg prøvde å logge mat via MyFitnesspal da den syncer med Fitbiten, men så fikk jeg ikke til å slette når jeg la inn feil og det er lite oversiktlig. Fitbiten har ikke norske matvarer, så det finner du ikke. Nå har jeg bare droppet den funksjonen siden jeg er medlem av Vektklubb og kan logge der. 2. Nei 3. Ja, men da må du ha på bluetooth hele tiden og det tar mye batterikapasitet. Jeg var litt frustrert til å begynne med, men nå liker jeg Fitbiten min veldig godt. Den er svært nøyaktig på skritt, ganske nøyaktig på kalorier virker det som og måler litt for mange trapper (men det har ikke innvirkning på kaloriene -sikkert pga. puls.). Jeg starter ikke trening på Fitbiten, men bruker Endomondo. Når jeg er ferdig henter Firbiten treningsøkten fra Endomondo (med GOS) og legger til puls, skritt og kalorier. Helt fantastisk! 😃 Anonymkode: 03a08...d68
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg prøvde å logge mat via MyFitnesspal da den syncer med Fitbiten, men så fikk jeg ikke til å slette når jeg la inn feil og det er lite oversiktlig. Fitbiten har ikke norske matvarer, så det finner du ikke. Nå har jeg bare droppet den funksjonen siden jeg er medlem av Vektklubb og kan logge der. 2. Nei 3. Ja, men da må du ha på bluetooth hele tiden og det tar mye batterikapasitet. Jeg var litt frustrert til å begynne med, men nå liker jeg Fitbiten min veldig godt. Den er svært nøyaktig på skritt, ganske nøyaktig på kalorier virker det som og måler litt for mange trapper (men det har ikke innvirkning på kaloriene -sikkert pga. puls.). Jeg starter ikke trening på Fitbiten, men bruker Endomondo. Når jeg er ferdig henter Firbiten treningsøkten fra Endomondo (med GOS) og legger til puls, skritt og kalorier. Helt fantastisk! 😃 Anonymkode: 03a08...d68 GOS=GPS Anonymkode: 03a08...d68
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 6 timer siden, Anonym1006 skrev: Hei har fått fitbit charge hr i bursdagsgave og lurer på noen ting. 1. Hvordan legger jeg inn maten jeg spiser? Når jeg scanner strekkoden så står det at den ikke finnes! Jeg vet helt ærlig ikke hvordan man teller kalorier til vanlig. 2. Er det mulig å få innstillingene på norsk? 3. Kan man koble den opp til telefonen slik at når jeg ikke er i nærheten av tlf og det ringer så kommer det opp på klokken. Isåfall hvordan og hvor kan jeg gjøre det?:) tusen takk for allhjelp 1. Den har amerikansk matliste, og du må legge inn norske matvarer selv. Som anonym ...d68 sier, syncer den fint mot Myfitnesspal, og det kan være lettere å logge mat der. 2. Nei 3. Fitbit kan gi deg beskjed om at telefonen ringer, og hvem som ringer, men du kan ikke være lenger unna telefonen enn 3-4 meter. Du setter det opp på telefonen din. Anonymkode: dcd60...ae5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3. Fitbit kan gi deg beskjed om at telefonen ringer, og hvem som ringer, men du kan ikke være lenger unna telefonen enn 3-4 meter. Du setter det opp på telefonen din. Anonymkode: dcd60...ae5 Jeg skrev feil. Du kan være opptil 6 meter unna telefonen din. Fordelen med å få "call notifications" på fitbiten, er at du får med deg at det ringer selv om den står på lydløs, eller om du har telefonen i vesken i støyende omgivelser. Anonymkode: dcd60...ae5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #6 Skrevet 16. juni 2016 Tusen takk folkens 😄😄 Anonymkode: e1f44...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå