Angelica Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Så akkurat forfilm av den nye serien til TV3. Må jo være litt rart da, bare komme inn i en annen familie og ta over mammarollen. Tenk på barna, de skjønner vel ingenting. Hva med dere, noen som kunne vært med på noe sånt?
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 Jah - det kunne jeg gjerne ha gjort. Mine unger ville ikke likt det så de ville nok ha laget helvete for den nye mammaen, men sånn rent bortsett fra det. Yepp!
Arkana Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 Jeg har sett originalen på BBC (og den norske versjonen vil neppe bli noe særlig, slik som de fleste kopiene, men det er en annen sak). Veldig morsomt er det faktisk. Og det virker ikke som om barna lider, tvert i mot har de nye mødrene fått skikk på flere dr...unger.
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Jeg hadde nok aldri ville ha vært med på ett slikt program,...tenk hvis man havner i en familie med en mannsjåvinist og 9 barn? :o Jeg har sett originalen og synest det var interessant. Har faktisk mer troen på norsk konebytte fremfor andre reality-etterligninger.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Vi har prøvet konebytte, og det var deilig. Jeg var kåt fra før, men etterpå var jeg kåt på begge mennene. Har foresten hadd et nummer med den andre etterpå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå