Gå til innhold

Trennger tips om trenings-apper, nettside og kosthold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble en litt klønete tittel, men men:ler:

Jeg er på jakt etter gratis apper som kan brukes til å loggføre trening, mat og hvor mye, og eventuelt kalorier. Det samme med nettsider. Helst gratis, norske sider. Var medlem i vektklubb.no, men vil ikke måtte betale flere hundre kroner bare for å loggføre. Er det noen som også kan tipse meg om norske sider med oppskrifter med sunn mat som hele familien kan spise (en av oss er vegetar)? Og eventuelt om matvarer som gjør at man er mett lenger? Jeg blir veldig fort sulten igjen etter å ha spist, enten det er frokost, lunsj eller middag....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

My fitnesspal er det mange som bruker, dog vil jeg anbefale at du legger inn alle matvarene du bruker selv, er så mange som legger inn feil. Du kan også bruke greteroede sin kaloriteller.

Og så kan du sjekke ut fitnessbloggen og trening.no:)

Tror jeg overlater det andre du lurer på til noen andre som kan mer enn meg:)

Anonymkode: 4d8d6...295

• Liker 1
Gjest Kaida
Skrevet

Siden du ønsker deg en norsk nettside kunne du kanskje prøve Roede-klubben? Jeg hadde gratis bruker der før jeg gikk over til Fitbit, du kan registrere både mat og treninger der. Oppskrifter har de også så klart, men husker ikke lenger hvor mye av det som var vegetar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...