AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Er det på øst eller vestkanten? Og, er det veldig sossete der? Vet det har vært mange slike emner i det siste, men kan ikke noe for at jeg blir nysgjerrigAnonymkode: 903d1...550
LolitaGirl Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Sossete mennesker kan det være overalt, til og med på østkanten..
Uhørt Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det på øst eller vestkanten? Anonymkode: 903d1...550 Beste øskant. Som en vestkantenklave på østkanten. Nordstrand må ikke forveksles med Søndre Nordstrand selv om de grenser mot hverandre. Hovedstaden i Søndre Nordstrand er Holmelia. Forklarer det meste. Endret 16. juni 2016 av Uhørt
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Det kalles gjerne østkantens vestkant, og det er vel igrunn ganske beskrivende. Geografisk ligger det jo utvilsomt på østkanten, men som sted har det nok heller et vestkantpreg enn et østkantpreg. Om det er "veldig sossete" eller ei er det vanskelig å svare på. Jeg har igrunn ikke opplevd noe strøk i Oslo som "veldig sossete". Du kan finne butikker, restauranter og skoler som sikkert kan omtales slik, men i boligområder (også på vestkanten) er da de aller fleste ganske vanlige, greie folk. Anonymkode: 2af2e...4bb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #6 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har vokst opp på Nordstrand/Ljan. Det er jo østkanten, men et veldig pent sted. Er nok også veldig mange flere "rike" der, enn andre steder på østkanten. Jeg trivdes der, gikk på barne og ungdomsskole der og privatskole i sentrum på videregående Anonymkode: 8654d...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå