Gå til innhold

Flyreiser  

82 stemmer

1. 1. Hva plager deg mest på flyreiser?

• Folk som sparker i stolryggen
      15
    • Folk som lener setet sitt maksimalt bakover
      15
    • Bråkete unger
      19
    • Toalettokkupanter
      0
    • Dårlig service fra kabinbesetningen
      1
    • Folk som stadig skal forbi deg (av de som sitter på samme rad)
      4
    • Berusede mennesker ombord
      7
    • De som har på høy lyd på mobil og nettbrett
      0
    • Veldig forkjølede medpassasjerer
      4
    • Forsinkelser av betydelig karakter
      12
    • De som snakker høyt
      2
    • Folk som gjør ekle ting
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ofte når man er på slike type reiser, kan man ende opp med å irritere seg grønn over noe underveis. Hva irriterer deg mest når du flyr?

Anonymkode: 73e9c...052

Videoannonse
Annonse
Gjest SuperSonic
Skrevet

Folk som lener setet bak plager meg ikke, men de som gjør det brått uten å spørre og sjekke hva som skjer bak irriterer meg. 

Skrevet

Det som irriterer meg aller mest er når man har kommet fram og ALLE reiser seg opp. Kom igjen a. Erre mulig liksom? Værste jeg vet. Alle bare HIVER seg opp og skal løpe ut

• Liker 12
Gjest Linaria
Skrevet

De som sniker i køen når man skal boarde, og som bruker syyyykt lang tid på boarding. "Skal bare ta ut mobil, pc, bok og hodetelefoner som ligger heeeelt nederst,, så finne et sted å legge bagen, og så ta av seg jakka, men tømme lommene først... og man må finne et sted å stappe inn taxfreeposen.. åh, var jeg i sete nummer 3 og først til å boarde, ja?" 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

De som bruker setet mitt til å heise seg opp fra setet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

1. De som tror de eier armlenet og får panikk dersom jeg prøver å få bittelitt plass (etter å ha sittet trykt leeeeenge). 

2. Folk som ikke tenker på at kroppslukt er ekkelt for andre. Hva med å ta en dusj og bruke deodorant?

3. De som leser avisen og bruker halve fanget mitt til å legge den over

4. Hører på høy musikk 

5. De som blir snurt når jeg sier nei om å bytte sete (jeg valgte jo plassen av en grunn, men jeg kan ta hensyn til evt barn)

Anonymkode: d0887...a6d

• Liker 3
Skrevet

Barn som ikke kan sitte i ro. Spesielt dersom foreldrene ikke korrigerer.

• Liker 7
Skrevet

Forsinkelser, for da må man tåle alt det andre mye lenger. 

• Liker 3
Skrevet

På lengre turer hvor det er tv-skjerm på hvert sete: de som har langt hår og slenger det bak sitt sete eller som avlaster hendene slik at fingrene kommer over min skjerm.....

AnonymBruker
Skrevet

Tips: ta en titt på passenger shaming på facebook:P

-Folk må gjerne ta bak setet for min del, men jeg setter stor pris på at de gjør det forsiktig/spør så jeg ikke får skoldende het te i fanget. For ja. Det er faktisk et BORD festet bakpå setet.

-Relatert til den første: ikke sleng det lange håret ditt OVER toppen på setet så det lander i maten/drikken min, takk. Faen meg så lyst å ta saksa...!

-Folk som har med seg alt for mye bagasje inn i cabinen. Altså det er så unødvendig å komme drassende med BÅDE håndbagasje, en svær veske(jeg driter i om det er michael kors, prada eller hva faen det heter), OG en taxfree pose.

-Folk som ikke er forberedt på at de skal ombord i et fly og som må grave i håndbagasjen etter nettbrett, øreplugger, billett, e.l. før de får rævva si på plass.

-Folk som er overstadig beruset

-Folk som prater høl i huet på deg. Kan godt slå av en prat altså, men ikke 22 timer med nonstop skravling. Kjære gud hold kjeft!

-Folk som er breiræva. Da snakker jeg ikke om folk som er stor og som ikke kan noe for det, jeg mener folk som lar sine personlige eiendeler flyte overalt og lekker over i mitt sete, bord og beinplass.

Anonymkode: 1a770...fc0

• Liker 9
Skrevet

Smekker du ikke bare bladet over fingrene da og lugger i håret? :ph34r:

• Liker 1
Skrevet

Er jo bare til å peke på sidemannen. 

Skrevet

En ting jeg irriterer meg over flere steder er når man har enten høy lyd på musikken, eller har hørepropper som lekker mye lyd. Spesielt når det er veldig bråkete repetativ musikk med mye trommesett.... 

AnonymBruker
Skrevet

På trange fly er det umulig å få plass til beina hvis den foran legger setet bakover (jepp, langbeint). Var ute for en voksen mann som ikke skjønte dette, eller ignorerte det hvertfall da jeg sa at beklager, du kan faktisk ikke legge setet bakover. Endte med at jeg måtte stemme i mot seteryggen hans med hendene mens han prøvde å presse seg ned :fnise:

Anonymkode: 60e79...bc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig beinplass som gjør at om man sitter ved midtgangen slår kneet i mattralla hver fang den går forbi.

Når folk tar ned setet foran deg brått. Eller når noen ikke tar det opp igjen når jeg ber om det ettersom jeg ikke får plass. Var en gang jeg måtte ta kvelertak på perosnen foran med da han ikke lystret. Det var litt for seint for beinet mitt som fikk en fraktur. Ikke så gøy å måtte få smertestillende på flyet og dra rett til legevakta der nede når det landet.

Anonymkode: 129fb...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Bestill seter med god benplass.  Sitt foran uten sete foran deg. Ha på hodetelefoner så du ikke hører andre. Sitt innerst mot vinduet så du kan se ut og vende nesa vekk fra sidemannen. Ta Sobril så du kan kulen litt. 

Anonymkode: 1dcff...509

• Liker 3
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Synes det er mange gode alternativer i avstemmingen. Et irritasjonsmoment som på en måte er en kombinasjon av berusede mennesker og folk som snakker høyt, er damegjengen på 50+ som skal på sydentur, og som etter noen mini-flasker på flyet ler så de hyler av hverandres vitser og morsomme historier. Jeg vil si det ligger på samme irritasjonsnivå som skrikende babyer. Nei, verre faktisk, for babyen kan på en måte ikke noe for det.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som FAKTISK slenger håret sitt over setet sitt? Det kunne aldri ha falt meg inn. 

Anonymkode: f28de...abf

• Liker 1
Skrevet

Hahah morsom tråd:) jeg irriterer meg over KROPPSLYDER! Hosteanfall er verst..kjenner jeg får spasmer. Jeg veit jo at det må være meget ubehagelig for personen som måtte oppleve Hosteanfall på et slikt sted...men seriøst å irriterende.

Så kommer; folk som snakker høyt, høy damelatter  (jeg er dame selv så jeg kan si det), barn mellom 2-12 år som sutrer, og folk som lukter vondt (svette, tyggegummi eller for mye parfyme)

Derfor elsker jeg flybytter. 

• Liker 3
Skrevet

Fulle folk. Høyrøstede folk. Folk som legger ned setet.

Og...denne er PU så det holder, men...

Overvektige som "stjeler" deler av mitt sete.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...