AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Del Skrevet 15. juni 2016 Dette er tydeligvis en drikkelek som går igjen på fester. Ettersom jeg så å si aldri er på fester med denne typen mennesker lurer jeg litt på hva som går igjen av avsløringer i denne leken. Når jeg en sjelden gang er på en fest der denne leken settes i gang dropper jeg som regel det, men det blir ofte mye latter og hoiing. Er det en lek som i hovedsak dreier seg om sexerfaringer? Pleier det noen ganger å være med noen som ikke avslører slikt? Hvordan forholder de seg og hva slags type avsløringer kommer de med? Dere som liker denne drikkeleken, hva er det som fenger med den? Hvorfor er det gøy? Anonymkode: 49af4...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Del Skrevet 16. juni 2016 Men eh.... Du har vært vitne til denne leken flere ganger. Har du ikke hørt etter, hvis du er nysgjerrig? Du har vært på fest med mange som har deltatt, kan du ikke spørre dem bare? Synes det var litt rart å.spørre her når du har mange irl å spørre.... Aldri hørt om leken eller sett noen holde på med den, så jeg burde vel uansett ikke svare Anonymkode: 05385...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg har vært med på denne drikkeleken utallige ganger. Har aldri opplevd at det ikke har blitt stilt spørsmål rundt sex. Det er så og si det drikkeleken dreier seg om. Kanskje ikke for alle? Men ihvertfall alle jeg har spilt den med. Det er spørsmål fra trekant til sex med foreldrene til en venn, sex i offentlighet, antall sexpartnere, og egentig alt mulig man kommer på. Anonymkode: c6d7b...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Del Skrevet 17. juni 2016 Har vært med noen ganger. Nå fester jeg ikke lenger. Det handler 95 % om sex. Da jeg har vært med har jeg tatt opp helt andre ting enn sex. Kommer ikke på noe nå, mange år siden jeg var med på det der. Likte det aldri. Anonymkode: 229a2...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå