Gå til innhold

Fyttirakkern!


KattaKlore

Anbefalte innlegg

For en årstid og hva den gjør med utseende mitt :evil:

Håret veksler mellom å være dødt,statisk og brusette. :evil:

Huden er blek, tørr på nesen og fet på haken :evil:

Kroppen er tørr selv etter en omgang Body Butter :evil:

Leppene er tørre som sagflis :evil:

Jeg har trålet skobutikker på søkend etter noe varmt OG stilig å ha på bena uten hell. :evil:

Overalt flyr folk rundt i poncho - LITE spennende når alle går i det :evil: KJøpte min for to år siden i London men nå ligger den innert i skapet. Gidder ikke gå i noe alle andre bruker.

Nå sitter jeg og dytter innpå med peanøtter mens jeg venter på middagen skal bli ferdig. Les. blir bare fetere og fetere :evil: Ellers ha en god dag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

konklusjonen er :evil: ?

hehehe... jeg sliter også med at jeg blir litt tørr og gusten, men peeling og god fuktighetskrem gjør susen. i hvert fall for en kort periode. Synes det er mer viktig en ellers på året å ha gode hårpleie og hudpleieprodukter... Og man kan også jukse med litt solarium :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med tips , det blir jeg glad for :P

Jeg bruker en god fuktighetskrem fra Lancome og av hårprodukter bruker jeg Wella SP sin serie for tørt og strukturbehandlet hår.

Har hørt mye om produkter fra blant annet Tigi som skal gi håret fylde ved føning... Den kunne jeg kanskje prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Kom gjerne med tips , det blir jeg glad for :P  

Jeg bruker en god fuktighetskrem fra Lancome og av hårprodukter bruker jeg Wella SP sin serie for tørt og strukturbehandlet hår.

Har hørt mye om produkter fra blant annet Tigi som skal gi håret fylde ved føning... Den kunne jeg kanskje prøve

Jeg hater Wella SP :-? aldri vært borte i en verre sjampo. Til mitt hår da, men det blir kanskje bedre på andre... Jeg bruker tigi sin sexed-up body-building-serie akkurat nå, and i love it. Ellers kan jeg anbefale deg Kerastase resistance-serien.

masker... liker dermalogica sine!! se her: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...a8/Catalog/1427

bl.a. en som heter DERMALOGICA MULTI VITAMIN POWER RECOVERY MASQUE. og også vanlige fuktighetsmasker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få fint hår, gå til frisøren og la ham/henne anbefale produkter til håret ditt.

For å få bedre hud, må du pleie den - kjøp inn gode produkter, og bruk dem hver morgen og kveld.

At huden er blek er igrunnen ganske naturlig på denne årstiden, men blandingshud kan behandles så den føles bedre.

Kroppen smøres inn med fuktighetskrem over lang tid, så vil det sannsynligvis fungere (vær forsiktig med å dusje for mye i varmt vann).

For leppene anbefaler jeg Dr. Hauschkas lille, hvite, runde vidundermiddel.

Bare hyggelig! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tilføre fettsyrer fra innsiden har faktisk god effekt både på tørr hud og tørt hår. Fikk tips her på KG om å ta f.eks. Udos Choice som kosttilskudd for å få bukt med slike problemer, og det har virkelig hjulpet! Når kroppen får tilført tilstrekkelig av de sunne fettsyrene den trenger får den også "levert" dem via blodet til huden og håret. For hårets del vil det selvsagt kun merkes på hodebunnen og det nye håret som vokser ut etter at man har begynt å ta kosttilskuddet (ikke på håret som allerede har vokst ut), forskjell på huden merkes etter 1-2 mnd. Merket det til og med på leppene, som ikke er så tørre lenger.

Selv tar jeg 2-3 ss. av Udos Choice olje hver dag, den finnes også i kapselform men det blir ikke helt det samme siden det skal svært mange kapsler til for å tilsvare 2-3 ss. med flytende olje.

God pleie med riktige produkter i tillegg så bør det bli bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ja. Huden nei.

Håret er bare statisk og rart og jeg vurderer nå å klippe meg ennå kortere. Det klistrer seg jo bare inntil hodet allikevel, og slett ikke i den frisyren jeg hadde ment det skulle ligge i.

Gusten høsthud har jeg ikke, men så er jeg altså rasende flink til å pleie den. Man renser og peeler og fukter etter alle kunstens regler, og den ser så fin ut atte. Jevn i hudtone, og verken blank eller tørr. Spenstig og sunn.

Hudpleie er alfa og omega - ikke la deg lure av alle de som sier at det holder med såpe og vann og en hvilken som helst fuktighetskrem fra butikken. Det er nemlig JUG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...