Gå til innhold

Forsvarsadvokat Amir Mirmotahari ba torpedoen kidnappe og dope ned et voldtektsoffer. Målet var å holde henne unna rettssalen – slik at klienten hans gikk fri.

Anbefalte innlegg

Gjest WimWam
Skrevet
2 timer siden, Purple Basil skrev:

Mange voldtektsmenn går fri, altfor mange. Er ikke bare narkomane som blir voldtatt, det er mange, mange fler. 

Nei, er ikke bare "bare junkies" som blir voldtatt. Begynner å lure på om det ER så rart at voldtektssakene får slike utfall siden Amir i intervjuet uttrykker en veldig nedlatende holdning til denne " junkien". Han har jo faktisk selv sittet som dommer. Vel, kan jo hende alt er " manipulert" både fra torpedoens og VG sin side, og at de bare vil spre faenskap ( prikk, prikk, prikk).

Ny avsløring, forresten- denne gang om sabotasje av en konkurrerende nattklubb. Lurer på om torpedoen har vært føre var eller om Amir er lurt og truet til å si disse fæle tingene eller er det andre som står bak kulissene?

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Håper han og klienten blir buret inne for godt.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til den nye samfunnsutviklingen og starten på slutten av rettsstaten slik vi kjenner den i dag. Dette kommer til å bli mer og mer vanlig og jeg tipper at man bare har fått vite om toppen av isfjellet. 

Anonymkode: 50e79...81f

AnonymBruker
Skrevet

Hånda i været alle som ville trodd på kvinnen (som er rusavhengig) om hun påstod hun ble kidnappet og dopet ned av andre? Og hva med han mannen som hadde blitt stoppet i tollen, hvor tollerne hadde glemt igjen masse amfetamin etter å ha trent hunden? Hvem ville kjøpt den forklaringen? 

Jeg tror jeg har fått en aha-opplevelse av denne saken. En mann som Mirmotahari har vært dommer. Han kan umulig være den eneste med slike holdninger. Selv om jeg tviler på at så mange ville strukket seg SÅ langt som ham, tenker jeg at det ikke er rart så mange "åpenlyse saker" hvor gjerningspersonene lett kan bures inn, ender opp med å gå fri. Sånne som ham sitter og trekker i trådene. Kvalmt. 

Anonymkode: 4ff92...76d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 15.6.2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Når man leser om dette så kan man lure på hva annet som foregår i rettssystemet. Det er nok ikke vakkert.

Anonymkode: e26c3...58d

Dette begrenser seg nok ikke til rettssystemet. Det er mange mennesker der ute som har tvilsomme motiver og som bruker andre mennesker og situasjoner til sin fordel. De smarteste blir aldri tatt

Anonymkode: f7373...505

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for brukerdebatt, hetsende utsagn, innlegg som omhandler privatperson og avsporinger, samt svar til alt dette.

Nordvesta, mod.

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎17‎.‎06‎.‎2016 at 10.22, AnonymBruker skrev:

Hånda i været alle som ville trodd på kvinnen (som er rusavhengig) om hun påstod hun ble kidnappet og dopet ned av andre? Og hva med han mannen som hadde blitt stoppet i tollen, hvor tollerne hadde glemt igjen masse amfetamin etter å ha trent hunden? Hvem ville kjøpt den forklaringen? 

Jeg tror jeg har fått en aha-opplevelse av denne saken. En mann som Mirmotahari har vært dommer. Han kan umulig være den eneste med slike holdninger. Selv om jeg tviler på at så mange ville strukket seg SÅ langt som ham, tenker jeg at det ikke er rart så mange "åpenlyse saker" hvor gjerningspersonene lett kan bures inn, ender opp med å gå fri. Sånne som ham sitter og trekker i trådene. Kvalmt. 

Anonymkode: 4ff92...76d

Dette er et skoleeksempel på hvordan patriarkatet fungerer, slik at skyldige menn går fri mens misbrukte kvinner må lide.

Anonymkode: 9539b...2e9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et skoleeksempel på hvordan patriarkatet fungerer, slik at skyldige menn går fri mens misbrukte kvinner må lide.

Anonymkode: 9539b...2e9

Tøyseprat, du overser han som fikk amfetamin gjemt i bilen. Det var en mann. "Jeg har aldri sett den posen før! Noen må ha lagt den i bilen min!" Ja, sææææææææææææææærlig. Cool story, bro. :riste:

Det er mer overklassen mot underklassen. Rik mektig advokat på din side, motparten er fucked. Makta rår.

Skrevet

Elsker utviklingen i denne saken: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/advokat-avsloeringen/oslo-advokat-siktet-for-aa-ha-smuglet-narkotika-inn-til-fanger-i-fengsel/a/23724662/

Finnes det ingen grenser for arrogansen til denne jævelen, han har opptrådt som om han er uangripelig. Håper politiet og statsadvokaten ikke roter det til, så han går fri.

Sitat

– Siktelsen er utvidet til også å gjelde narkotikalovgivningen. Politiet mistenker ham for å ha smuglet narkotika inn til innsatte i norske fengsler ved flere anledninger, sier politiadvokat Christian Hatlo i Oslo politidistrikt til VG.

Skrevet

Saken blir saftigere og saftigere. Jeg lurer på hva mer som kommer til å dukke opp i prosessen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...