Gå til innhold

noen som har lest en god bok om tvil??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er så forvirret når det gjelder troen min, og trenger å lese en roman jeg kan kjenne meg igjen i...

Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jo sef. jeg har satt meg inn i en del reliiøse retinger, men vil lese en fortelling fra mennesker som også føler at dette med tro kan være ganske tøft til tider. "finne sannheten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste jeg kommer er Coelhos "Alkymisten", men den går ikke spesifikt på det du ønsker hjelp til.

Nå tror ikke jeg at man kan lese seg til en ekte og dypfølt tro, men jeg er klar over at det ikke var det du ville høre.

Sikkert andre her inne som kan komme med bedre forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takker for svar men dere missforstår. Jeg vil ikke finne troen i skønnliteratur,har bibelen til det. Jeg vil bare lese en historie om en som sliter med tro. Som seg noen ganger vil lese bøker om andre som lider av f.ks depresjoner,

Da jeg skrev å finne sannheten, mente jeg ikke at jeg ville finne den i historier....mente at jeg vil lese om andre sm leter etter sannheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arielle -ikke pålogget

Anbefaler virkelig Snø i Helvete av David Åleskjær. Det er mulig den kan være vanskelig å få tak i akkurat nå, for den komer snart ut i revidert utgave, men det er verdt et forsøk. Kjempebra! har lest den 7 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...