AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Del Skrevet 15. juni 2016 Må bare lufte litt tanker her. Har en venninne som er på dealeren med en kar. Når de traff hverandre, sa han at han håpet det skulle bli de to. Etter dette har de styret lenge, snart et halvt år. Allikvel er de ikke sammen, og jeg skjønner ikke hva som stopper dem, i alle fall ikke venninnen min. Nå begynner ting å komme litt frem. En dag hadde han sagt rett ut på fylla at han egentlig ikke likte henne en gang, men bare brukte a. Han har gitt henne to komplimenter på et halvt år, hvor av han også måtte slenge på at 'men håret var ikke så fint da'. Han har fremdeles profilen sin på datingsiden de møttes, hun har deaktivert sin. Han var aktiv der for kun uker siden. Hun har spurt han direkte (med humor også) om de skal være sammen. Hun lagde et humoristisk dikt hun sendte på melding om de skulle være sammen. Da fikk hun til svar om det hadde klikka for hun. Så ringte han, å da sa hun at han må jo se både humoren og fakta i dette. Og da hadde han svart at han håpet han skulle slippe å svare på det, for så å begynne å snakke om noe annet. Samme uka, kom han plutselig med at ungen hans var sjalu, så han trengte noe tid alene. Han har ikke spurt hvordan det går med venninnen min etter å ha slengt det i trynet på a. Og nå topper det seg, med at han plutselig gikk inn på facebook, å redigerte profilen sin slik at du nå ser på fremsiden (uansett om du er venn med han eller ei) at han er singel (altså satt sivilstatusen sin på fremsiden, før måtte du trykke inn på 'om personen for å se') Det er jo ingenting... Som tyder på at han er interessert i noe forhold med hun. Han er i tillegg ofte kort og konsis, unngår å svare når hun spør direkte spørsmål, tidligere her svarte han huff!! Når hun sendte en flørtemelding/sexhint, når hun spurte hva mener du med det, svarte han bare bla bla bla (ja, ordrett), og han behandlet henne jo bare som søppel og en knulledukke når det passer han. Allikvel vil hun gi han en sjanse. Jeg mener jo at han bør jo ha en fuckings god forklaring på alt dette!! Hvorfor i all verden går man inn å redigerer så det står singel på fremsiden på facebook mens man er såpass på dealeren med noen? Hva er det her for noe tull! Anonymkode: 5e809...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg kan ikke se at de er på dealern. Han har jo sagt klart og tydelig hva han mener om hun og deres situasjon. Men tydelig at hun har litt tungt for det, når hun ikke forstår det han sier. Det kan vel ikke bli tydeligere. Anonymkode: 9f5be...6ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Del Skrevet 15. juni 2016 Ser ut til at han mener han har dumpa henne slik han fremstår. Anonymkode: a47e6...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Del Skrevet 15. juni 2016 Ja, jeg prøver jo å få det printa inn i hue på henne. Men jeg forstår jo at hun blir fortvilet og forvirra, for midt oppi dette, legger han jo også planer med henne, bla at hun nå i helgen skal være med i en familiefest fra han sin side... Og de har snakket om ferieplaner og slike ting og. Anonymkode: 5e809...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. juni 2016 #5 Del Skrevet 15. juni 2016 Uff, hun burde ikke finne seg i at han er så nedlatende og direkte usympatisk og stygg. Hvorfor er hun forelsket i han? Spør henne hvilke gode sider han har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Del Skrevet 15. juni 2016 8 minutter siden, exictence skrev: Uff, hun burde ikke finne seg i at han er så nedlatende og direkte usympatisk og stygg. Hvorfor er hun forelsket i han? Spør henne hvilke gode sider han har? Jeg har prøvd å spørre henne. Han var visst veldig morsomt å fikk henne til å le og slikt når det møttes. Men helt ærlig, så ligger det nok i en frykt for henne å være alene, så jeg tror kanskje at hun syns det 'holder' at han faktisk er intim med henne, tilbringer litt tid med henne, samt snakker en del med henne.. Hun nedgraderer seg jo selv så til de grader.. Anonymkode: 5e809...2d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. juni 2016 #7 Del Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å spørre henne. Han var visst veldig morsomt å fikk henne til å le og slikt når det møttes. Men helt ærlig, så ligger det nok i en frykt for henne å være alene, så jeg tror kanskje at hun syns det 'holder' at han faktisk er intim med henne, tilbringer litt tid med henne, samt snakker en del med henne.. Hun nedgraderer seg jo selv så til de grader.. Anonymkode: 5e809...2d5 At han var morsom og hyggelig i begynnelsen teller ikke hvis han ikke er det nå lenger. Ville tro hun er mye lei seg når han er så ustabil og har en sånn drittsekk oppførsel innimellom. Du kan si til henne at du ønsker hennes beste og vil at hun skal være lykkelig. Anbefal henne å skrive ned de positive tingene ved han som gjør henne lykkelige, og hvor ofte. Og de negative tingene ved han og hvor ofte. Så kan hun veie det opp mot hverandre. Er et liv med han verdt det? Dessverre vil ikke han forandre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Del Skrevet 15. juni 2016 Si at du ikke gidder å høre mer drit og klaging om denne fyren når hun ikke gjør noe med situasjonen uansett. Det gjorde jeg med en venninne og hun fikk seg en vekker. Venninna di velger selv å bli behandlet som dritt, men det betyr ikke at det trenger å ha noe med deres vennskap å gjøre. Det ble forresten over med min venninne og dritten når de fleste ikke gadd å høre på klagingen hennes lenger. Anonymkode: 89393...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Del Skrevet 15. juni 2016 Får helt angst av kg innimellom , jeg er på nettdating, med min flaks så treffer jeg vel på han karen her. djzz. Anonymkode: b924f...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Del Skrevet 15. juni 2016 Dette er da ikke din sak. Det er hennes valg å bli behandlet slik (i likhet med utallige andre damer). Du får si til henne at du ikke er interessert i å høre på klaging så lenge hun er sammen med ham. Anonymkode: 7625a...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #11 Del Skrevet 16. juni 2016 Nei, online øyne bør det jo ikke holde at han var sjarmerende og fikk henne til å le, når han har endret seg slik. Og nei, det er ikke min sak, og jeg kan selvfølgelig si til venninnen min at hun kan ryke å reise når det kommer til å snakke med meg om han, men jeg er jo glad i jenta (som egentlig er en veldig oppegående og flott jente!), og det gjør meg vondt at hun har det vondt. Spesielt når han viser så klare tegn på at han ikke vil, det beste hadde jo vært om han torde å si det rett i ansiktet hennes, så hun slapp det her. Kan egentlig ikke se for meg at hu bryter av med han heller om ting ikke endrer seg, redd hun er alt for fortapt i han til det. Anonymkode: 5e809...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #12 Del Skrevet 16. juni 2016 I mine øyne** Anonymkode: 5e809...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 16. juni 2016 #13 Del Skrevet 16. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da ikke din sak. Det er hennes valg å bli behandlet slik (i likhet med utallige andre damer). Du får si til henne at du ikke er interessert i å høre på klaging så lenge hun er sammen med ham. Anonymkode: 7625a...a11 Det er jo venninnen hennes. Og det er ikke alltid like lett med kjærlighet. Jeg var sammen med en som alltid kjeftet meg ned, bannet til meg, var utro og en skikkelig drittsekk. Men jeg tilga han alltid, fordi jeg hele tiden håpet det skulle bli som før. Selv om jeg visste det aldri kom til å skje. Jeg gråt hver dag og hadde det absolutt ikke bra. Det var jo ikke slik at jeg ønsket at det skulle være sånn. Selv om jeg visste hva jeg måtte gjør, er det ikke så lett som det høres ut. Greit nok at det ikke er TS sin sak. Men er hun en god venninne bryr hun seg, og prøver å hjelpe. Ikke tenke at dette ikke er hennes sak, og at venninnen bare skal takke seg selv for situasjonen hun er i... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 16. juni 2016 #14 Del Skrevet 16. juni 2016 Venninnen din er kanskje "såpass på dealern" med han. Men han er ikke "såpass på dealern" med henne ihvertfall. Det er jo klart og tydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #15 Del Skrevet 17. juni 2016 Jeg tror, forhåpentligvis at hun skjønner det selv nå, nå har hun oppdaget at han er aktiv på denne datingsiden i skrivende stund, samt lagt til nye damer, så tror det går opp for henne nå.. Huff, får jo så vondt av henne og. Anonymkode: 5e809...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå