AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har vært hos hudpleier en gang som anbefalte dermalogica. Det hjalp ingenting på to år, bortkastet penger. Jeg syns foundation er dyrt å eksperimentere med, de fleste jeg har kjøpt må kastes etter prøving fordi jeg bare blir blank eller det er feil farge eller de gjør huden min uren. Jeg har ikke skikkelig problemhud men store porer og et par røde områder /arr fra de leie hormonelle kvisene som kommer i forbindelse med mens. Tror jeg har sensitiv (siden jeg ofte får stygg hun av nye rens og sminkeprodukter) blandingshud som blir fet på nesa der hudormene er og litt på kinnene og pannen. har vært på Mac store for å prøve Mac sminke og parfymeri for å få noe annet anbefalt. Finner ikke min hellige gral! Helst mineral pudder siden det ikke tetter så mye porene og ja jeg har prøvd bare minerals(gjør huden mer uren) og everyday minerals (dekker lite og sitter dårlig) Hvordan kan jeg finne det som gjør huden min finest? Nysgjerrig på koreansk og naturlig... Samme med daglig rens og ukentlig hudrutine, føler jeg har prøvd mange gjennom åra uten å finne noe som passer for min hud. Enten er det for sterke skrubber som gir kviser og tørr hud eller for mildt renseskum som ikke tar hudormene... Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: 6116a...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Æsj, er i samme situasjon som deg følger med Anonymkode: 1bfe7...4cc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Be om prøver på foundations før du kjøper noe nytt. Det gjør alltid jeg. Anonymkode: e4de8...2dc
Lady Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Tror jeg ville investert i en ny hudpleietime. Blir veldig vanskelig å anbefale produkter nr du har så mange utfordringer. Jeg er heller ikke fornøyd med Dermalogica.. Gjorde ingenting for huden min, og jeg har brukt MANGE produkter derfra. Jeg tror huden din ville hatt godt av en god dyprensende leirmaske, masse fuktighet i form av vann og en mild enzympeeling siden du skriver du har sensitiv/rød hud ville ejg unngått peelinger med korn. Til de røde områdene dine anbefaler jeg GloMinerals sin camouflage concealer. Den dekker ekstremt bra, så man trenger bare bittelitt produkt 😊 Men ville gått til hudpleier igjen. Du trenger ikke kjøpe produkter hudpleieren anbefaler i salong. Det meste får man bestilt til en mye billigere penge på nett. Lykke til ✨
Trykkikkepåknappen Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Sjekk ut Skincity! De er fantastisk flinke til å gi råd og svarer veldig fort. Gjorde en web test og fikk gratis rådgivning- reddet både huden og lommeboken De har bra priser, gratis frakt og på f.eks Jan Marini ligger de ikke mange kronene over Strawberrynet. https://skincity.se/sv/kundtjanst-sv
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Og de leverer utrolig fort! Kjempebra service. Anonymkode: e4de8...2dc
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Anbefaler deg Estee lauder double wear foundation. Passer til kombinert hud som trenger dekkevne. Har aldri brukt en bedre foundation noen sinne, og kommer ikke til å bytte. Du kan søke den opp på nettet og lese flere tilbakemeldinger. Anonymkode: 180b3...c0c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Kjenner meg sånn igjen og høres ut som vi har veldig lik hud. Jeg har lenge selv sverget til Dermalogica, men et merke jeg har falt litt for i det siste er la roche posay. Ser helt ærlig ikke den store forskjellen mellom disse to hva de gjør med huden så står i et "dilemma" hvilket av de jeg skal velge. Tenker fordelen med å velge Dermalogica er at man på en måte kan bli fulgt opp av hudpleiere som kjenner produktene. Dessverre så blir det ofte til at jeg ender opp med å kjøpe slike reisestørrelse pakker da jeg synes kremen i full størrelse blir litt vel stiv i prisen når man egentlig kan bruke noe som fungerer like bra fra apoteket til kanskje rundt tohundrelappen. For fet sensitiv hud tror jeg på følgende stikkord: Mild gelerens, en krem uten fett. Jeg må ha parfymefri. Jeg vurderer litt denne: https://www.vitusapotek.no/la-roche-posay-toleriane-beroligende-krem-40-ml/p/913813 Det står at den er til kombinert hud, men skulle gjerne likt å visst hvor mye fett den inneholder. Har og vurdert å bestille meg en fra feelunique fra samme merke som er helt oljefri. Ellers så har jeg hørt serumet rosaliac fra la roche posay skal være bra. Jeg tror innerst inne at det dyreste ikke er det beste selv om hudpleiere anbefaler disse. Ang foundation så synes jeg mineralfoundationer er tingen. :-) Spesielt hvis man har fet hud... Hørt mye bra om tikei. Flytende fungerer ikke så bra på meg. Tror en god primer under er essensielt. Anonymkode: 3105a...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå