Gå til innhold

Kavitasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser mange dealer hos Letsdeal, hvor flere tilbyr kavitasjonsbehandling. Jeg ønsker egentlig bare redusere cellulitter og stramme opp litt (rumpe) 

erfaringer??

Anonymkode: 113e2...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg prøvde en runde på 10 behandlinger en gang, NULL effekt.

Tror ikke det skal ha noe særlig effekt på cellulitter heller, det er vel fettsmelting de skryter av, å forme kroppen, gå inn i cm. 

Men en ting jeg har prøvd som faktisk fungerer (om enn midlertidig), er eximia som er en kombinasjon av ultralyd og lymfedrenasje. Tror det er lymfedrenasjen som er trikset, men når bruker de jo denne kavitasjonsgreia først, så kanskje den har en innvirkning og. Men da har jeg iallefall fått reduksjon i cellulitter og gått inn litt i cm, og rumpa har løftet seg et hakk. Koster mye, er sjelden på letsdeal, og dette må man også gjøre typisk 10 ganger på rappen. Men jeg synes det er verdt det siden jeg faktisk får en god effekt. Åpenbart ikke særlig permanent da, siden jeg må gjøre det på ny hver sommer :P

Tror det er mye individuelt også her, jeg føler på en måte at de ikke kan selge ultralyd/kavitasjon så vanvittig mange steder om det ikke fungerer i det hele tatt, for noen som helst. Så det fungerer kanskje litt, for noen, hvem vet. Men ikke for meg, altså. Ville ikke anbefale å bruke pengene på det, med mindre du har enormt lave forventninger og råd til å kaste bort de pengene.

Anonymkode: e105c...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...