Gå til innhold

Dere som har en Bamix! Tips og råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Jeg kjøpte meg en Bamix i går, og gleder meg til å teste den!! Jeg har noen tanker om hva jeg definitivt skal lage først. Jordbær-milkshake, gazpacho suppe, grønnskapssuppe, guacamole, salsa, sommerlige og friske drinker med isbiter, sorbetis, tzatziki, egne krydderblandinger... Jeg gleder meg!!

Men har dere noe dere pleier å lage/gjøre med Bamixen? Har dere noen gode oppskrifter eller gode tips og råd til meg? :D

Anonymkode: e202e...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det brukt mest til "blåbæris".

Frosne blåbær og vaniljekesam.

Funker på alle andre bær også. Vær obs på at frosne jordbær spruter mye, legg gjerne et kjøkkenhåndkle over bollen du bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker minmest til guacamole og smoothie. Har kjøpt tilbehør som gjør den enda mer anvendelig, anbefaler det så kan du både rive og mixe i større mengder.

http://www.bamix.no/bamix-tilbehoer/product/bamix-of-switzerland-slicesy-hvit-svart?gclid=CJy7qJv3qs0CFesGcwodbBcPKA

http://www.tilbords.no/bamix-bamix-hakker?gclid=CPj-tt33qs0CFesAcwodo1AC7A

Anonymkode: d5035...d61

Skrevet

Majones, hummus, bananpannekakerøre med havregryn og jevning av supper og sauser. I tillegg til ting som allerede er nevnt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er dere fornøyd med Bamix? Jeg har bare prøvd den en gang, og ble overhodet ikke imponert. Brukte rett knivblad til jobben, men følte faktisk at min forrige billig-mikser gjorde jobben mye bedre :(

Skrevet

Noen med erfaring? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker min, i dag brukt til blomkålpurre og pannekaker.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker min, i dag brukt til blomkålpurre og pannekaker.

Har kun prøvd min til å lage burgerrøre (vegetar), og syntes min forrige budsjettmodell blandet både raskere og bedre?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, 2shy skrev:

Har kun prøvd min til å lage burgerrøre (vegetar), og syntes min forrige budsjettmodell blandet både raskere og bedre?

Er jo ikke sikkert du har brukt den rett, sjekk opp videoer på youtube for å få instruksjon. Hva vil du egentlig vi skal svare? Du får det ikke til, neivel. Jeg er fornøyd, jeg får det til, jeg syns den er bedre enn alt annet jeg har prøvd. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke sikkert du har brukt den rett, sjekk opp videoer på youtube for å få instruksjon. Hva vil du egentlig vi skal svare? Du får det ikke til, neivel. Jeg er fornøyd, jeg får det til, jeg syns den er bedre enn alt annet jeg har prøvd. 

Jøss, er det ikke mulig å svare litt hyggelig da? "Jeg får det ikke til"? Hvor mange måter er det egentlig å bruke en stavmikser på? Jeg vet da hvordan en stavmikser fungerer, det er ikke så komplisert.

Jeg vet (som sagt) at jeg har brukt rett knivblad, og lurer da kanskje på om det rett og slett er noen området mikseren er bedre på enn andre. Derfor jeg også har spesifisert hva jeg har prøvd den til, og spør dermed om erfaringer ene og andre veien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...