AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hva er din favorittmusikk nå du løper? Sanger, artister, spotifylister, jeg er på jakt etter alt Anonymkode: d32b3...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Vitalic - Stamina Anonymkode: e0b1d...f85
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Kan du ikke bare høre på den musikken du liker best? jeg løper til alt fra Death metal til hardstyle til johnny cash type musikk. Anonymkode: 1e541...ff0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har gjort det, men musikken jeg hører på til vanlig synes jeg er vanskelig å løpe til (Susanne Sundfør, Portishead, Massive Attack, Mew, Nick Cave, Radiohead, PJ Harvey er noe av det jeg hører på). Jeg liker når de spiller hip hop og en del elektronisk på treningssenteret, men for det meste går det i listepop der, som ikke interesserer meg såå mye. Så jeg tenkte jeg skulle høre hva andre liker å løpe til og se om noe av det passer meg og Anonymkode: d32b3...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Jeg bruker løpelistene til spotify. De varierer med tempo, så hvis det blir kjedelig bare øker jeg tempoet på musikken. Anonymkode: 38ae9...6ee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker løpelistene til spotify. De varierer med tempo, så hvis det blir kjedelig bare øker jeg tempoet på musikken. Anonymkode: 38ae9...6ee Jeg har ikke telefonen på armen, den er plugget i laderen på tredemølla, og da funker ikke løpelistene til Spotify Anonymkode: d32b3...d9e
Wilmus Skrevet 16. juni 2016 #7 Skrevet 16. juni 2016 Det høres kanskje litt sprøtt ut, men for meg funker soundtrack til div actionfilmer veldig bra. Favoritten er Jason Bourne. Den musikken er vel laget for å få opp pulsen, og siden jeg forbinder den med filmen har jeg det med å innbille meg at jeg faktisk ER på flukt når jeg er ute og løper i skogen med den musikken. Ganske effektivt! 1
Puny Skrevet 16. juni 2016 #8 Skrevet 16. juni 2016 180 BPM musikklister, holder meg alltid gående og gir meg et kick når jeg trenger det...
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #9 Skrevet 16. juni 2016 Liker best musikk jeg kan synge med på og danse til. Nå gjør jeg ikke det mens jeg løper, men blir i godt humør av det og da går det så lett å løpe. Det må være up-beat, men egentlig greit om det ikke er for nær min løperytme for da mister jeg konsentrasjonen og løper enten for fort eller for sakte. Eller så hører jeg på lydbok. Tenker mye på andre ting mens jeg løper og det er skikkelig deilig alenetid. Jeg er nok litt rar! 😝 Anonymkode: 7a648...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå