Gjest Reza08 Skrevet 15. juni 2016 #1 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Noen her som har plukket seg ut noen favoritter? Svar uavhengig om du er mann eller dame. Nedenfor tar jeg med noen av de jeg synes holder seg bra av den kvinnelige kjendisgarden. Jeg begynner: Herborg Kråkevik Linnea Myhre Hanne Sørvaag Silje Torp Ingebjørg Bratland Venke Knutson Ine Jansen Eva Weel Skram Agnete Johnsen Therese Johaug Solveig Kloppen Janne Formoe Triana Iglesias Sissel Kyrkjebø Trine Rein Edit: Måtte ta med Sissel Kyrkjebø og Trine Rein. Endret 15. juni 2016 av Reza08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 15. juni 2016 #2 Del Skrevet 15. juni 2016 Agnes Kittelsen Maria Skappel Eva Weel Skram Vanessa Rudjord Jenny Skavlan Anne Rimmen Tone Damli Mia Hundvin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. juni 2016 #3 Del Skrevet 15. juni 2016 Maria Mena 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. juni 2016 #4 Del Skrevet 15. juni 2016 En jeg synes er virkelig høyreist, flott og naturlig vakker i virkeligheten er Dorthe Skappel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 15. juni 2016 #5 Del Skrevet 15. juni 2016 Siri Kalvig, utrolig vakker Mona Grudt, muligens Norges vakreste Alexandra Joner, kjempesøt. Utrolig flott også uten make-up Silje Norendal Therese Johaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainy Skrevet 15. juni 2016 #6 Del Skrevet 15. juni 2016 Tone Damli Maria Skappel Annette Haga Marion Raven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 15. juni 2016 #7 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg synes Mira Craig er kjempepen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. juni 2016 #8 Del Skrevet 15. juni 2016 2 timer siden, Reza08 skrev: Noen her som har plukket seg ut noen favoritter? Svar uavhengig om du er mann eller dame. Nedenfor tar jeg med noen av de jeg synes holder seg bra av den kvinnelige kjendisgarden. Jeg begynner: Herborg Kråkevik- Enig Linnea Myhre - Uenig Hanne Sørvaag - Enog Silje Torp - Uenig Ingebjørg Bratland - Uenig Venke Knutson - Enig Ine Jansen - Enig Eva Weel Skram - Uenig Agnete Johnsen - Uenig Therese Johaug - Enig Solveig Kloppen - Enig Janne Formoe - Uenig Triana Iglesias - Uenig Sissel Kyrkjebø - Uenig Trine Rein - Enog Edit: Måtte ta med Sissel Kyrkjebø og Trine Rein. 2 timer siden, Ella1 skrev: Agnes Kittelsen -Enig Maria Skappel - Uenig Vanessa Rudjord-Enig Jenny Skavlan- Uenig Anne Rimmen- Enig Tone Damli- Uenig Mia Hundvin- Uenig 2 timer siden, fjær skrev: Maria Mena-Uenig 6 minutter siden, Rainy skrev: Annette Haga- Uenig Marion Raven- Uenig De fleste av disse har jeg ikke hørt om måtte google dem for å se hvem de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibette Skrevet 15. juni 2016 #9 Del Skrevet 15. juni 2016 Agnes Kittelsen Line Verndal Ine Jansen Selda Ekiz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 15. juni 2016 #10 Del Skrevet 15. juni 2016 Helene Bøksle Ida Elise Broch Agnes Kittelsen Dorthe Skappel Ida Fladen Hanne Sørvaag Nora Foss Al-Jabri Mona Grudt Lena Kristin Ellingsen Maria Haukaas Mittet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillakitty Skrevet 15. juni 2016 #11 Del Skrevet 15. juni 2016 4 timer siden, Edie skrev: En jeg synes er virkelig høyreist, flott og naturlig vakker i virkeligheten er Dorthe Skappel. Flott hun men hun har opererte pupper etter hva jeg vet , så naturlig kan man ikke kalle henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest coconutbeach Skrevet 15. juni 2016 #12 Del Skrevet 15. juni 2016 Thea Olsen Astrid S Hege Moe Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 16. juni 2016 #13 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Flere som jeg kommer på i farten: Katarina Flatland Kaia Varjord Hadia Tajik Jannike Kruse Lena Kristin Ellingsen Agnes Kittelsen Henriette Lien Sylvi Listhaug Tiril Eckhoff Mona Grudt Lillian Müller Linda Johansen Unni Wilhelmsen Marit Larsen Stine Bredal Oftedal Nora Mørk Lise Klaveness Randi Gustad Julie Strømsvåg Marion Ravn Ezinne Okparaebo Chiamaka Okparaebo Sandra Borch Silje Sandmæl Lene Nystrøm Endret 16. juni 2016 av Reza08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 16. juni 2016 #14 Del Skrevet 16. juni 2016 12 timer siden, Ella1 skrev: Agnes Kittelsen Maria Skappel Eva Weel Skram Vanessa Rudjord Jenny Skavlan Anne Rimmen Tone Damli Mia Hundvin Glemte Synnøve Macody Lund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. juni 2016 #15 Del Skrevet 16. juni 2016 6 timer siden, Lillakitty skrev: Flott hun men hun har opererte pupper etter hva jeg vet , så naturlig kan man ikke kalle henne. Det vet jeg ingenting om, jeg tenkte på ansiktet. De gangene jeg har sett henne har hun vært sminkefri med rynker, men allikevel feiende flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 16. juni 2016 #16 Del Skrevet 16. juni 2016 Hun som leder debatten på nrk. For et vinnende vesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 16. juni 2016 #17 Del Skrevet 16. juni 2016 -Alexandra Joner -Janne Formoe -Linni Meister -Lene Nystrøm -Synnøve Macody Lund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 16. juni 2016 #18 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Anne Rimmen synes jeg er kjempepen men nydelig smil. Endret 16. juni 2016 av Unagi Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalcharted Skrevet 16. juni 2016 #19 Del Skrevet 16. juni 2016 Sophie Elise Siri Kalvig Therese johaug Rudy Claes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 16. juni 2016 #20 Del Skrevet 16. juni 2016 Alexandra Joner. Adelen. Marion Ravn. Astri Smeplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg