AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Slik at hvis han velger meg så har han liksom hatt litt utvalg. Han kommer jo aldri til å forstå hva han kan få hvis han ikke prøver seg på markedet, men kun går for meg. E dette normalt eller er jeg helt på jordet? Anonymkode: 7c8a0...04f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Vil du at han skal bli etteraktet av andre jenter, eller bare mer erfaring med de? Anonymkode: 298ab...ba9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Du er helt på jordet. Anonymkode: c280c...f3e
ajarRun Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Er han 25 og har hatt mange år med utvalg før han valgte deg? Isåfall er det litt rart..
lillsunshine Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Jeg synest du er helt på jordet. Dersom du sier dette til han sender du også ett signal om du ikke liker han så godt og dermed kan det få motsatt effekt: Han velger ikke deg nettopp fordi han får inntrykket av du er litt care. Du kan jo håpe at han dater andre for så å velge deg, men å si det vil være risky.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Så hvis han plutselig puler ei, så er du helt happy for da har han jo vært med noen andre sånn at han vet det? Seriøst? Anonymkode: f0549...a75
Ananas. Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Om det er normalt vet jeg ikke, men det er i alle fall ikke en oppskrift på suksess..
Metalcharted Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik at hvis han velger meg så har han liksom hatt litt utvalg. Han kommer jo aldri til å forstå hva han kan få hvis han ikke prøver seg på markedet, men kun går for meg. E dette normalt eller er jeg helt på jordet? Anonymkode: 7c8a0...04f Er dette en mann som er veldig kjekk, men som ikke helt vet hvor kjekk han er? Hvis dere blir sammen er du redd han lett kan dumpe deg hvis en pen dame kommer forbi? Du er egentlig usikker på deg selv, føler du deg ikke god nok for ham? tenker du at han kan få noe bedre? Du er helt på jordet ja (tyngdekraften vet du)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du at han skal bli etteraktet av andre jenter, eller bare mer erfaring med de? Anonymkode: 298ab...ba9 Vil at han skal ha et konkret utvalg før han velger noen. 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Er han 25 og har hatt mange år med utvalg før han valgte deg? Isåfall er det litt rart.. Det er en stund siden han var i gamet. Også er han veldig fan av en klesstil som jeg IKKE har, så kanskje han burde date ei som kler seg etter hans ønsker? 3 minutter siden, lillsunshine skrev: Jeg synest du er helt på jordet. Dersom du sier dette til han sender du også ett signal om du ikke liker han så godt og dermed kan det få motsatt effekt: Han velger ikke deg nettopp fordi han får inntrykket av du er litt care. Du kan jo håpe at han dater andre for så å velge deg, men å si det vil være risky. Det har jeg faktisk ikke tenkt over, godt poeng.. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis han plutselig puler ei, så er du helt happy for da har han jo vært med noen andre sånn at han vet det? Seriøst? Anonymkode: f0549...a75 Vil jo at han skal "teste" ut flere før han velger ei. TS Anonymkode: 7c8a0...04f
ajarRun Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vil at han skal ha et konkret utvalg før han velger noen. Det er en stund siden han var i gamet. Også er han veldig fan av en klesstil som jeg IKKE har, så kanskje han burde date ei som kler seg etter hans ønsker? Det har jeg faktisk ikke tenkt over, godt poeng.. Vil jo at han skal "teste" ut flere før han velger ei. TS Anonymkode: 7c8a0...04f Kan han ikke starte med å teste ut deg? Og hvis det ikke funker kan han finne noen andre? 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Kan han ikke starte med å teste ut deg? Og hvis det ikke funker kan han finne noen andre? Nå er jeg ganske psyko, men tror ikke han skjønner alvoret Anonymkode: 7c8a0...04f
Ananas. Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ganske psyko, men tror ikke han skjønner alvoret Anonymkode: 7c8a0...04f Alvoret i hva da? Jeg holder meg til færrest mulig, og en fyr som hadde bedt meg teste andre først hadde det vært "game over" med. Hvis han ikke klarer å stole på at jeg vil ha han, så kommer jeg ikke til å løse det med å teste resten av utvalget. 1
Gjest Nordavind Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ganske psyko, men tror ikke han skjønner alvoret Anonymkode: 7c8a0...04f Nå tror jeg faktisk han BØR "teste" noen andre..
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: at han skal ha et konkret utvalg før han velger noen. Det er en stund siden han var i gamet. Også er han veldig fan av en klesstil som jeg IKKE har, så han burde date ei som kler seg etter hans ønsker? Det har jeg faktisk ikke tenkt over, godt poeng.. Vil jo at han skal "teste" ut flere før han velger ei. TS Anonymkode: 7c8a0...04f Anonymkode: 1efb6...3ff
ajarRun Skrevet 15. juni 2016 #15 Skrevet 15. juni 2016 11 minutter siden, Ananas. skrev: Alvoret i hva da? Jeg holder meg til færrest mulig, og en fyr som hadde bedt meg teste andre først hadde det vært "game over" med. Hvis han ikke klarer å stole på at jeg vil ha han, så kommer jeg ikke til å løse det med å teste resten av utvalget. Bra svar!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #16 Skrevet 15. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en stund siden han var i gamet. Også er han veldig fan av en klesstil som jeg IKKE har, så kanskje han burde date ei som kler seg etter hans ønsker? TS Anonymkode: 7c8a0...04f Så du tror det er klesstilen som bestemmer om man faller for noen? Da tror jeg nok du har misforstått kjærligheten. Men det er kanskje heller en slags byttehandel du tenker dere skal inngå. Anonymkode: c280c...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #17 Skrevet 15. juni 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil at han skal ha et konkret utvalg før han velger noen. Det er en stund siden han var i gamet. Også er han veldig fan av en klesstil som jeg IKKE har, så kanskje han burde date ei som kler seg etter hans ønsker? Det har jeg faktisk ikke tenkt over, godt poeng.. Vil jo at han skal "teste" ut flere før han velger ei. TS Anonymkode: 7c8a0...04f Ha et konkret utvalg? Du mener han bør date flere samtidig? Vet du at han ikke har "testet" flere? Anonymkode: 95d90...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå