AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hei. En periode nå så har jeg hatt tørre flekker på halsen, noen få på brystet og rundt ved vagina. Flekkene er rød-brune, klør noen ganger, flasser litt og helt ærlig så er det bare irriterende. Det ser utrolig stygt ut. Jeg forstår det på hals og bryst, men ved vagina? Jeg har ikke noe endringer i utfloden. Det kan klø litt og det ser ikke særlig bra ut. Jeg har ikke hatt samleie på flere måneder, så det er ingen kjønnssykdommer (tatt klamydia test i tillegg). Har noen her en idé om hva det kan være? Jeg har også hatt et lite sår en gang ved kjønnsleppene. Eneste form for sex jeg har hatt den siste tiden er med en vibrator grunnet kjæreste som jobber i utlandet (vært sammen i 6 måneder). Så med andre ord, sist jeg hadde sex var før han reise til utlandet, har tatt test før og etter. Anonymkode: 8a8fb...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Ser det ut som noen av disse? http://voksnekvinder.dk/din-krop/lidelser/huden/904-17-almindelige-hudproblemer.html Må ikke være en kjønnssykdom. Kan være en hudsykdom du har fått. En tur til legen hadde nok vært best Anonymkode: 2e126...ae2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det ut som noen av disse? http://voksnekvinder.dk/din-krop/lidelser/huden/904-17-almindelige-hudproblemer.html Må ikke være en kjønnssykdom. Kan være en hudsykdom du har fått. En tur til legen hadde nok vært best Anonymkode: 2e126...ae2 Gikk til legen med det på halsen, ryggen og brystene. I samme slengen skulle jeg ta ut en spiral som bestemte seg for å gå seg vill og dermed må jeg inn å ta den ut hos gynekolog i stede for. Jeg glemte helt å nevne at dette befant seg ved vagina i tillegg. Jeg ble så oppslukt i hvordan de skulle ordne det og det faktum at venninner har fortalt meg hvor smertefullt det er når de roter inni livmoren med tang... Så, jeg håpte noen kanskje hadde vært borti det samme før jeg evt bestillte en ny time. Nemlig fordi hun mente det kunne være pigment endringer og at sollys ville hjelpe på og en fet krem. Jeg har nå ikke tenkt til å sole meg naken i sommer, for å si det mildt. Og nei, det er ikke som vist i artikkelen du sendte. Det er ikke samme beskrivelsen. De er ekstremt tørre, det flasser av hvis jeg klør, og det er ikke super røde, mer lyse røde- rødbrune flekker. Anonymkode: 8a8fb...e4c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Fant du ut hva dette var? Sliter med det samme Anonymkode: 51602...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå