Fireflies Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Aner ikke hvor jeg skal plassere denne, men. Når lærer måser seg å fly? Og når slutter foreldrene å våke over dem til alle døgnets tider?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Dette lurer jeg også på, måkene er blitt veldig aggressive. Prøver å ta både meg og bikkja når vi er ute på tur. nesten så jeg har lyst til å ta med et kosteskaft til beskytelse når jeg går ut. Anonymkode: 203b7...fd8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Det er utrolig sjeldent man hører om fysisk angrep fra måkene, de har som regel full kontroll og vil ikke sette seg selv i en farlig situasjon. Merker det her også, måkene flyr noen cm fra hunden min som blir rimelig irritert etterhvert, men forsøker å holde meg unna de verste plassene slik at måkene kan hekke i fred. Forstår dem godt, med så mange folk som ødelegger reder og dreper ungene fordi de skal ha fred. Finnes ingen grenser på hvor motbydelige og egoistiske enkelte blir i denne perioden. Var en unge som hadde falt ned fra taket på jobben i fjor, så stakkaren satt på en parkeringsplass med fortvilte foreldre som desperat forsøkte å beskytte så godt de kunne. Satte ut mat og en balje med vann der den plasket i flere timer daglig Tror man bare må være tålmodig, for måkene legger egg til forskjellige tider, det tar vel ikke lang tid før årets kull er på vingene Anonymkode: d3d4b...056 1
Mis(s)Understood Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 28-33 dager fra de klekkes. En måned +/- noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå