Sunnhet_snuppa Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hei alle sammen, første gang jeg skriver her, men har lest på forumet i lang tid;)) jeg har blitt helt havregrøt hekta det siste året, men nå begynner jeg å gå tom for nye varianter! Jeg har prøvd varianter med blåbær, eple og kanel, gresskar (!), alt tenkelig syltetøy, og masse mer. Har noen av dere en litt crazy variant som jeg kanskje ikke har prøvd før??:):)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Denne så god ut. Har ikke prøvd den selv da, så kan ikke garantere. http://tara.no/mat-1771/havregrot-med-chiafro-og-ingefar Anonymkode: 62430...d9a 1
Thorn Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Har du prøvd med nøttesmør, banan og syltetøy? Eller raspet gulrot, bittelitt brunt sukker og kanel? Kanskje ikke så crazy, men veldig godt!
Strikkagenser Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Proteinpulver er også godt i. Og har også sett havregrøt kokt på havremel, mener Linda stuhaug har en oppskrift på det.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Havregrøt med brunost Havregrøt kokt med kokosmelk Havregrøt med ingefær og toppet med gulrot og philadelfiaost Kremet havregrøt kan også anbefales. Da koker du grøten av havremel i stedet for gryn (du kan male havregryn) Anonymkode: 2cb4f...d64
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Havregrøt med kaviar. Anonymkode: ce223...1cb
mafie Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 Den 15.6.2016 at 21.04, AnonymBruker skrev: Havregrøt med brunost Havregrøt kokt med kokosmelk Havregrøt med ingefær og toppet med gulrot og philadelfiaost Kremet havregrøt kan også anbefales. Da koker du grøten av havremel i stedet for gryn (du kan male havregryn) Anonymkode: 2cb4f...d64 Havregrøt med litt brunost er godt ja! Bare riv den i biter, og rør inn. Liker spessielt godt ekte geiteost fra Tine, og den er jo stappfull av sunn Jod i tilegg sunt, litt søtt og kjeeeeeempe digg
rainbow_dash Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Kok havregrøten på melk, og ha oppi en banan i biter mens det koker. Server med et dryss kanel, cayennepepper (det skal være litt sterkt), cottage cheese og solsikkefrø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå