AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 noen som har erfaring med polar a360 og fitbit Alta? Sliter med å finne ut hvilken jeg skal velge. Synes det er synd at denne fitbiten ikke har pulsmåling, men er det så viktig å få med? Tar gjerne imot deres meninger Anonymkode: 46cd0...8fb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Garmin Fenix 3 HR Den blir for stor for meg Anonymkode: 46cd0...8fb
jegerenenhjørning Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Har polar a360, og elsker den! Har brukt den et par måneder nå, og kan ikke leve uten. Har hatt fitbit før, og trodde heller ikke jeg trengte pulsmåleren, men den gjør noe ekstra under treningsøktene. Det er liksom den ekstra lille motivasjonen å se hvor jeg ligger, og etterpå se hvor jeg har vært gjennomsnittlig og max. Anbefales på det sterkeste. Billig på xxl.no også
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 8 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Har polar a360, og elsker den! Har brukt den et par måneder nå, og kan ikke leve uten. Har hatt fitbit før, og trodde heller ikke jeg trengte pulsmåleren, men den gjør noe ekstra under treningsøktene. Det er liksom den ekstra lille motivasjonen å se hvor jeg ligger, og etterpå se hvor jeg har vært gjennomsnittlig og max. Anbefales på det sterkeste. Billig på xxl.no også Det ble den, og jeg er kjempefornøyd Anonymkode: 94070...1e1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det ble den, og jeg er kjempefornøyd Anonymkode: 94070...1e1 Hilsen TS ser at anonymkodene mine ble forskjellige Anonymkode: 94070...1e1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har polar og fitbit. Merker nå at jeg lengter etter en med pulsklokke og skritteller, men føler jeg går litt over stokk og stein når jeg plutselig sitter med 3 typer elektronikk. Uansett, jeg vil anbefale en med puls og skritt! Ja fitbit tar puls, men den er ikke like korrekt som om du skulle hatt pulsbeltet. Men dette er jo mine behov, håper du blir fornøyd uansett hva du velger. Jeg er fornøyd med begge når det gjelder bruken av dem. Anonymkode: d293b...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå