PIP_ Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hei! Har nettopp begynt å date ei kjempeflott jente. Problemet er at hun ikke har et "normalt" tenningsmønster og det gjør meg ukomfortabel. Hun er aldri kåt med mindre hun blir stimulert. Hun har aldri lyst på meg sexuelt. Det er ingen seksuell spenning der... jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre eller om dette er noe jeg kan leve med. Det er direkte demotiverende og veldig frustrerende. Hun har alltid vært slik og kjenner ikke til noe annet. For meg så blir det da veldig flatt og spenningsløst da jeg med tidligere partnere har hatt et spennende og meget lekent og godt sexliv. Nå blir det nesten som å onanere.!? Noen som har råd/tips/erfaringer? EnSomLurerVeldig
avida30 Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 2 timer siden, PIP_ skrev: Hun er aldri kåt med mindre hun blir stimulert. Dette er det ingenting unormalt med. Kvinnens største og viktigste verktøy for tenning er hjernen, så kommer erogene soner som stryking på hals, ører, bryster, mage, lår og underliv i andre rekke. Kvinner er ikke som menn og blir kåte på kommando eller etter to kyss på halsen og et klyp i brystvorten. Det er viktig at mannen tar seg god tid til å bygge opp tenningen hennes fysisk og ikke minst stimulere hjernen hennes med verdsettelse, fristelser, teasing, fantasier og synlig beundring.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 3 timer siden, avida30 skrev: Dette er det ingenting unormalt med. Kvinnens største og viktigste verktøy for tenning er hjernen, så kommer erogene soner som stryking på hals, ører, bryster, mage, lår og underliv i andre rekke. Kvinner er ikke som menn og blir kåte på kommando eller etter to kyss på halsen og et klyp i brystvorten. Det er viktig at mannen tar seg god tid til å bygge opp tenningen hennes fysisk og ikke minst stimulere hjernen hennes med verdsettelse, fristelser, teasing, fantasier og synlig beundring. Snakk for deg selv... Jeg vet ikke om det finnes noen løsning på utfordringen din ts... Anonymkode: 18226...799
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå