AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg skal i et utdrikningslag snart og vi skal ha gavelek der bruden får gavene og skal åpne og gjette hvem den er fra, gaven skal derfor vise hvordan vi kjenner hverandre eller så... Men hva kjøper jeg? Begge er i 30-åra, og vi er søstre, men har veldig mange ulikheter. Anonymkode: aebb8...62f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Er det en type leke, eller en bok dere hadde i barndommen du kunne kjøpt? Eller en type mat/godteri/klesplagg dere begge liker? Anonymkode: f97fd...d72 1
lingua franca Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Noe som minner henne om deg. Altså veldig vanskelig for oss å svare på Har vært med på den leken der i flere utdrikningslag. Folk har gitt tegneserieblader, teposer, alkohol, gamle leker, godteri, noe som symboliserer en aktivitet eller reise, etc.
FruGlad Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Gi henne noe som minner om en morsom historie dere har sammen. Det er sikkert mange å velge mellom når dere har vokst opp sammen
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Et eller annet dere har til felles, et eller annet minne fra barndommen..? Spør deres mor om tips? Når dere er søstre burde det være greit å komme på noe.. Tenk: hva vet jeg om henne, som ingen andre vet? Hva har hun lært meg eller jeg lært henne? Hva er ditt beste eller morsomste minne med henne? Er det et sted som er spesielt for dere, feks familiehytte? Anonymkode: b53b0...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå