Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av bikini. Muskuløs, flatbrystet..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ei ung, normalvektig kvinne. Trener mye, så har muskuløse lår og legger, men er veldig mager i overkroppen. Lite fett på bryst og armer, for å si det slik. Jeg har push-up bikinitopp, men i og med at jeg har så utrolig små bryster, så blir de gjemt inni i stedet for å bli pushet opp.. Jeg mister all selvtillit i bikini, til tross for at jeg er greit tilfreds i egen kropp. 

Så mitt spørsmål er rett og slett om det er noen som kan gi meg litt råd til hva slags type jeg bør se etter? :) 

Endret av Februarbarn
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

halterneck bikini:)

Anonymkode: 6672d...f50

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

halterneck bikini:)

Slik man knyter i nakken? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Er du helthelt flat, eller har du noe? :fnise: Jeg skulle nemlig til å anbefale push up-bikinitopp. Hvis du har noe volum, skal det være mulig å finne en som gjør jobben. Kan hende du har feil strl/den ikke er strammet riktig? Jeg er veldig glad i vanlig trekantbikini - men den gir jo ikke noe ekstra fylde/pushup-effekt. :P Jeg er heller ikke særlig stor foran, men synes nå det er bedre enn å ha store pupper som bærer preg av tyngdekraften. Vi kan jo egentlig bruke alle typer bikini-topper.

Anonymkode: 4f700...b29

AnonymBruker
Skrevet
Den 6/15/2016 at 15.26, Februarbarn skrev:

Slik man knyter i nakken? 😊

Jepp! :) Alt som knytes i nakken hjelper på, gjerne de som har litt bredde på båndene opp, trekantbikinier som knytes i nakken er heller ikke så dumt.

• Liker 1
Skrevet
Den 16.6.2016 at 15.58, AnonymBruker skrev:

Er du helthelt flat, eller har du noe? :fnise: Jeg skulle nemlig til å anbefale push up-bikinitopp. Hvis du har noe volum, skal det være mulig å finne en som gjør jobben. Kan hende du har feil strl/den ikke er strammet riktig? Jeg er veldig glad i vanlig trekantbikini - men den gir jo ikke noe ekstra fylde/pushup-effekt. :P Jeg er heller ikke særlig stor foran, men synes nå det er bedre enn å ha store pupper som bærer preg av tyngdekraften. Vi kan jo egentlig bruke alle typer bikini-topper.

Anonymkode: 4f700...b29

Jeg er ikke helt flat-flat, men er flat. Trener jo mye i tillegg, så har brystmuskler som får meg til å se nesten mer maskulin ut, enda jeg er veldig tynn. Er sånn at man omtrent ser ribbena mine, så har jeg to små pupper som henger der nede. Utrolig plagsomt for selvtilliten. Men helt enig!! I at jeg heller har det slik enn litt for store. Føler meg jo veldig fri :fnise: 
Jeg har feil bikini. Har typisk BH-bikini som er vattert, og da forsvinner jo det lille jeg har inni. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...