AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Del Skrevet 15. juni 2016 Vi er et voksent par uten barn som planlegger å selge leiligheten vår. Den har to soverom. Vi bruker per i dag soverom 2 til hjemmekontor. Vil det lønne seg å gjøre om kontoret til soverom for annonsebilder og visning? De siste like boliger som er solgt her, er det par/enslige med et eller to små barn som har kjøpt, og megler sa til oss på en første uforpliktende samtale at det nok er småbarnsforeldre som er hovedmålgruppa. Vi behøver vel ikke gjøre det om til barnerom? Det er god størrelse på rommet, men det vil vel holde å kjøpe inn ei gjesteseng og sette inn en av kommodene våre? Anonymkode: 40c47...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 15. juni 2016 #2 Del Skrevet 15. juni 2016 Dere trenger ikke gjøre det om til barnerom nei. Bare sett inn en seng og en kommode der for å vise hvor mye det er plass til. Folk er ofte dårlige til å visualisere sånne ting som plass til møbler, så det beste er å vise dem en god løsning med en gang. Men ikke sett inn så mye møbler at det ser trangt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Del Skrevet 15. juni 2016 Kan skrive i anonse at det andre soverommet blir brukt som kontor. Da ser de at det er egentlig et soverom. Anonymkode: 828b9...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Del Skrevet 16. juni 2016 Det er helt unødvendig. Det er helt vanlig at det står ting som "soverom 2 blir i dag brukt som hjemmekontor". Det er ikke noe negativt i dette, tvert imot viser det at leiligheten er allsidig, og gir flere muligheter. Jeg skal selge min treroms i høst. Jeg bruker mitt soverom 2 som trimrom, og har bare treningsapparater der. Alle tre meglerne jeg hadde på besøk for å få en vurdering sa at det var helt greit, og ikke noe jeg trengte endre på. Anonymkode: 0085d...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå