AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Det har jeg hatt i natt og har det akkurat nå. Var/er ikke så veldig vondt men vondt nok at jeg kun har sovet i 3 timer og våknet av smerte. Ligger her nå og synes ikke det er så vondt at jeg bør ringe føden. Tenker jeg må vente litt, likevel er det litt merkelig. Ikke opplevd noe sånt før. Har termin om 12 dager. Noen med samme erfaring? Anonymkode: 4cd6f...b36
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Jeg hadde sånn! Men det varte fra mandag til fødselen startet på lørdag 😕 da var de usikre på om jeg skulle bli lagt inn å få sovemedisiner eller bli satt i gang. Ble satt i gang til slutt 😊 Anonymkode: 5de4b...1ee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Hadde det slikt i noen måneder. Fødte bare et par dager før termin. Men dog en lett fødsel Anonymkode: 39c4f...659
Vera Vinge Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Hos meg begynte maserier i uke 36. Fødte ikke før 12 dager etter termin... Veldig slitsomt. Det kan mao bety at fødselen er nær... eller ikke... Men det er jo noe med om det vedvarer og er økende i smerte. Hos meg varte det en stund, men med lite regelmessighet og ble etter hvert avtagende. Men det var stressende å måtte være så parat mange netter. Fødte fort da det endelig satte i gang, da, så det var nok mye modning på gang over flere uker.
malicious Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Det der var starten på min fødsel. Fødte dagen etterpå Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 46 minutter siden, malicious skrev: Det der var starten på min fødsel. Fødte dagen etterpå Lykke til! Håper virkelig jeg føder i natt. Haha. Fortsatt samme smerter uten noe. Krysser fingrene. Anonymkode: 4cd6f...b36
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #7 Skrevet 16. juni 2016 Hadde det slik i 3 uker før fødsel. Slitsomt når det pågikk, men jeg innbiller meg at riene var lettere fordi jeg hadde maserier så lenge. Merket faktisk ikke at fødselen var i gang før det hadde gått en stund. Hadde 6 cm åpning når samboern endelig fikk meg på sykehuset(ligger bare 5 min unna). Men sett deg ned med rietellerapp eller tell vanlig når det står på. I de tre ukene før fødsel så var det ganske regelmessig, men hyppigheten økte ikke. Også ga det seg stort sett etter 1-3 timer. Når fødselen satte igang så var det kjemperegelmessig og kom hyppigere og hyppigere. Smertene kom ikke før ved 5-6 cm. Anonymkode: 2680a...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå