Gå til innhold

HJELP! Har kommet i en "ond sirkel" - hårfarge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg har et problem her. Jeg har farget håret mitt mye.. Bleket det 2-3 ganger (avfarging en gang og resten striper), og farget det brunt mye. Har farget det en del hos frisør, men fargen går så fort ut! Prøvd hos to forskjellige frisører. Brunfargen blir så fort "oransje".. 

Jeg har tynt hår. Det sliter på håret å farge det, men hva skal jeg gjøre når fargen blir stygg så fort? Jeg farger det hver 4-6 uke.. Lar fargen virke i 20 minutter på toppen først, og deretter 10 minutter i lengdene før jeg skyller ut. Da blir fargen veldig jevn og fin. Men jeg bruker en farge som ikke inneholder ammoniakk, så fargen sklir ut fort. Og når fargen sklir ut, blir den oransje-ish. Min naturlige farge er altså "farget vekk". Har prøvd utallige ganger å bli naturlig igjen. Gått til frisør og sammenliknet med etterveksten min, og farget. Så har fargen sklidd ut etter noen uker.. Og det er "permanent" farge.

Så, er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vil helst ha tilbake min naturlige hårfarge så jeg slipper å farge det hele tiden. Eller så trives jeg med å være brunette. Kan det eventuelt hjelpe å velge en farge mørkere enn den jeg bruker nå? Så den ikke blir så fort "lys"?

Setter pris på alt av tips!! Det går ikke lengre å gjøre sånn jeg gjør nå... 

Anonymkode: 2ad22...901

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...