Gå til innhold

Hvor selges kjoler? Haster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk nettopp en invitasjon til noe i kveld og trenger en kjole som jeg også skal bruke i 80 års dag i juli. Er 20 så det er ønskelig om kjolen ikke er for "voksen" selv om jeg ønsker noe mer modent enn Nelly kjoler. 

Skal ut på senteret om et par timer, men jeg har allerede sjekket de aller fleste nettbutikkene til butikkene på senteret og jeg finner egentlig ingenting. Kjolen må være penere enn en typisk hverdagskjole, men jeg ønsker heller ikke tyll eller silke. Jeg ønsker heller ikke spesielt mye utringning eller tettsittende stoff, men siden jeg er ganske kort fra før av kan den ikke være spesielt lang heller.

Har jeg noen sjanse til å finne en kjole i kveld? :( 

Anonymkode: fcb1b...5c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har sjanse til det, men det er nok ikke nødvendigvis så enkelt! Hvis du skal på et kjøpesenter, synes jeg du skal titte gjennom alle butikkene innenfor prisklassen du kunne tenke deg. Også butikker som virker for voksne, for kjedelige etc. kan ha noen gullkorn innimellom alt rælet. Lykke til!

Anonymkode: 68024...1a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lace og Byoung pleier å ha en del uvalg av kjoler hele året, særlig Lace. Så om de finnes på senteret du skal på burde du ha god mulighet til å finne noe.

Anonymkode: 0c0fb...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare gi et tips om at utseende på kjolen ikke trenger å være perfekt for at den skal sitte perfekt ut på deg, og bli en kjempefin kjole. 

Jeg var på kjolejakt for noen uker siden, og jeg prøvde først kun de få fine jeg fant, men ingen satt slik jeg ønsket. Så begynte jeg å skumme gjennom de halvfine, så mindre pene, og til slutt også de stygge. Jeg dro på meg en jeg aldri kunne tenkt meg, med noe mønster og den var grønn og hvit, usj... Men så sto jeg der i prøverommet og så meg selv i speilet. Den var perfekt! Den satt perfekt, den fremhevde øynene og hudtonen min, og den satt som et skudd på kroppen. Den var plutselig veldig fin. Fremdeles er den ikke noe fin når den er av, men på... Jeg har fått mye komplimenter. 
Så prøv det som er å prøve! 

Lykke til. 

Anonymkode: f30e1...bf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...