liljene Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Eller blitt hacket? https://tv.nrk.no/program/KOID33003016/skam-deg-emma "Det er ikke så mye å bry seg om, hun ha fine bryster." "Det er ikke så farlig." Jenter/damer - si nei! Sørg for at ingen bilder av deg kan deles digitalt (pass på skydrive og lignende). Hvis du ikke an vise det til moren eller faren din, så lar du være. 1
Gjest Vause Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har delt nakenbilder av meg selv ja og vet at samtlige har lettkledde bilder av meg. Det er derimot kun kjærester som har nakenbilder av meg (og jeg har av dem, hihi). I et forhold, spesielt om man ofte er borte fra hverandre eller om det er et avstandsforhold er det utrolig pirrende og artig å sende hverandre slike bilder. Om jeg noen gang skulle oppleve at bildene av meg kommer på avveie, kommer jeg definitivt ikke til å skamme meg. Hvorfor skulle jeg det? Jeg digger dette, skrevet av Clementine Ford. Hun har rimelig gode poeng.
SlemUlv Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har det nakenbilder og sånn av megselv ja Både med nåværende partner, og tidligere partnere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå