Gjest Sukkerbit Skrevet 15. juni 2016 #21 Del Skrevet 15. juni 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har vært ute lenge nå. Ingen av de trendy motefolkene bruker de lengre. Men det virker som de norske motefolkene blir sponset av Birkenstock, for de bruker dem mye mer i år enn tidligere, og reklamerer for de ofte. Ikke la dere lure. Internasjonalt er Birkenstock-sandaler ute. Anonymkode: 164f0...a86 Har du tenkt på at noen av oss ikke lar oss styre av hva som liksom er in eller ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. juni 2016 #22 Del Skrevet 15. juni 2016 9 minutter siden, toothfairy skrev: Frekk du er det er så deilig når tærne treffer helsepersonell når man går, rene massasjen jo som straff blir det hvit stooooor kjole og Birkenstock som obligatorisk fottøy i vårt bryllup, også for deg. Skinntightsen kan du bare vinke farvel til for den setter jeg fyr på i dette øyeblikk Tenk at du sier sånt til meg, HUNDRE PROSENT UPROVOSERT! Dette må jeg prosessere, mens jeg lager middag... Blei så trist i de følsomme følelsene mine, og den beste måten å håndtere sorg på, er jo å spise. "Vin snakkes" Sa han, mens han seilte av sted på en sjø av sine egne tårer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #23 Del Skrevet 15. juni 2016 De er fæle husmorsko, men gode og praktiske. Loffer rundt i de over alt og bryr meg katta i hvordan de ser ut. Anonymkode: b9797...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #24 Del Skrevet 15. juni 2016 21 minutter siden, Sukkerbit skrev: Har du tenkt på at noen av oss ikke lar oss styre av hva som liksom er in eller ut? Så du kjøpte dem før de ble trendy for 3 år siden? Anonymkode: 164f0...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 15. juni 2016 #25 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Jeg er en av de som syntes de var dridstygge så kjøpte jeg de øverste. For de er ok å se på. Meeen Gud så gode de er å gå i Endret 15. juni 2016 av jesse james La til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #26 Del Skrevet 15. juni 2016 9 minutter siden, jesse james skrev: Jeg er en av de som syntes de var dridstygge så kjøpte jeg de øverste. For de er ok å se på. Meeen Gud så gode de er å gå i Hehe, de var ikke verst. Men jeg foretrekker dem i simpel, matt farge! Men enig i at de er helt nydelige å ha på seg (komfort) Anonymkode: c5776...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 15. juni 2016 #27 Del Skrevet 15. juni 2016 Gode å gå i, men ser fæle ut. Altså, skjønner de som bruker de på jobb der de går hele dagen (sykepleiere tenker jeg alltid på), men synes ikke de er så voldsomt flotte på fritiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 15. juni 2016 #28 Del Skrevet 15. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, de var ikke verst. Men jeg foretrekker dem i simpel, matt farge! Men enig i at de er helt nydelige å ha på seg (komfort) Anonymkode: c5776...1f7 Tror de bare har vokst på meg, det har jo vært moten i noen år nå. De som bruker de til "moteplagg" rundt her er 25-35år, tror den eldre garden bruker de mest på jobb. Skulle ønske jeg viste hvor gode de er nå jeg jobbet i hjemmesykepleien, hadde sikkelige jobb sandaler som kostet 1500kr (!) men birkenstock er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 15. juni 2016 #29 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg har også Birkenstock Arizona, elsker dem for at de knallgode ikke for at de er så vakre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 15. juni 2016 #30 Del Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilke av dem? Birkenstock? Anonymkode: c5776...1f7 Ja. Jeg gikk i årevis med bare veldig støttende sko, fordi jeg hadde så vondt under føttene. Så viste det seg at når de begynte å leve igjen, dvs ikke ble skjemt bort i fotsenger, så ble føttene mine MYE bedre! Nå har jeg ikke boe problemer med dem lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #31 Del Skrevet 15. juni 2016 Styggere sko eksisterer ikke! Anonymkode: e8e7a...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 15. juni 2016 #32 Del Skrevet 15. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styggere sko eksisterer ikke! Anonymkode: e8e7a...06e Crocs 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #33 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg liker dem, men dessverre passer ikke tærne mine i dem. Så jeg har et par tilsvarende fra Boozt som jeg elsker. Bruker de mest til comfy plagg som shorts og favoritt Levis buksa. Anonymkode: f569d...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 15. juni 2016 #34 Del Skrevet 15. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du kjøpte dem før de ble trendy for 3 år siden? Anonymkode: 164f0...a86 Kjøpte dem ikke. Jeg fikk dem fordi jeg ønsket meg behagelige sandaler. Tror de nærmer seg 3 år gamle ja, og bruker dem fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #35 Del Skrevet 15. juni 2016 Elsker de! Bruker de når det er varmt ute, og synes de er fine er 26 år forresten, så ikke noen eldre dame. Anonymkode: 0edf2...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #36 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg blir helt flau av å se folk gå med Birkenstock i år. De var mote i fjor. Er dere fra bygdenorge? Anonymkode: 97d70...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #37 Del Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt flau av å se folk gå med Birkenstock i år. De var mote i fjor. Er dere fra bygdenorge? Anonymkode: 97d70...636 Og jeg blir flau av folk som følger moten slavisk Anonymkode: 0edf2...80e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2016 #38 Del Skrevet 15. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg blir flau av folk som følger moten slavisk Anonymkode: 0edf2...80e Jeg også....det må være fryktelig slitsom å ikke klare å tenke selv! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 15. juni 2016 #39 Del Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt flau av å se folk gå med Birkenstock i år. De var mote i fjor. Er dere fra bygdenorge? Anonymkode: 97d70...636 Hva har egentlig bygdenorge med dette å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #40 Del Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Hjarte skrev: Hva har egentlig bygdenorge med dette å gjøre? Ikke mat trollet. Anonymkode: 671cf...07f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå