AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hva slags fordommer har dere mot voksne som ser på tegneserier? Anonymkode: cbb07...c54
Cashbah Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Jeg ser selv på serier som South Park, men synes det blir hakket rarere når voksne mennesker ser på disse japanske tegneseriene.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Hvorfor mener du at noen skal ha fordommer mot slike mennesker ? Anonymkode: 1fe5e...f0e
Gjest Badebuksa Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Det spørs hvilke. Jeg hater The Simpsons, ikke fordi det er tegnet, men fordi det er en dårlig serie. Det finnes gode tegnefilmer/serier, og så lenge det ikke er noen av de dårlige seriene så tenker jeg ingenting.
Pawn Hearts Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Hvorfor diskuterer dere tegnefilmer i en tråd om tegneserier? Eller er det TS selv som blander begrepene her? Man ser på tegnefilmer, men leser tegneserier.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 3 timer siden, Pawn Hearts skrev: Hvorfor diskuterer dere tegnefilmer i en tråd om tegneserier? Eller er det TS selv som blander begrepene her? Man ser på tegnefilmer, men leser tegneserier. Tegnefilm= Lang film slik som f.eks Bambi Tegneserie= Blad og en tv serie slik som f.eks The Simpsons. The Simpsons er ikke en film det er en serie altså en tegneserie. Anonymkode: cbb07...c54
Pawn Hearts Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tegnefilm= Lang film slik som f.eks Bambi Tegneserie= Blad og en tv serie slik som f.eks The Simpsons. The Simpsons er ikke en film det er en serie altså en tegneserie. Anonymkode: cbb07...c54 Du kan ikke bare omdefinere begrepene etter eget forgodtbefinnende. Tegneserie er ikke film, og The Simpsons er ikke en tegneserie. I dag brukes nok ordet "animasjonsfilm" oftere enn "tegnefilm", og hvis noen spurte meg hva The Simpsons eller South Park var, ville jeg svart at det var en animasjonsserie. Men aldri tegneserie, og uansett hvor du slår opp (ordbøker, SNL, Wiki etc.), vil du ikke finne noe som støtter dine definisjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå