Gå til innhold

Kjøre Norge eller Sverige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt? Strekningen Finnmark - Nord-Trøndelag skal kjøres. Skjønner at det tar lengre tid å kjøre Norge, får opp ca 6,5 timer tidsforskjell når jeg legger inn i google. Er dette reelt eller vil forskjellen være enda større nå som det er begynt å komme turister langs veiene, tenker da spesielt på bobiler og campingvogner?

Hvordan er det med faren for trafikkulykker på norske veier (E6) vs svenske veier (E10 og E4).

Anonymkode: 7a84c...7af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør sverige. Norge er vakkert osv, men bare 60 og 70 soner med 3 mill bobiler og campingvogner. Pluss at når du kommer til Troms så får du den laaange lyngenfjorden der du må kjøre helt inn til også heeelt ut igjen. Har dere god tid og vil se flott natur kjør Norge, vil dere fort fram og kjøre på behagelige veier så ta Sverige. Vi tar alltid sverige og Norge om vi har god tid og skal innom slekt.

Anonymkode: 95b40...a22

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg litt? Strekningen Finnmark - Nord-Trøndelag skal kjøres. Skjønner at det tar lengre tid å kjøre Norge, får opp ca 6,5 timer tidsforskjell når jeg legger inn i google. Er dette reelt eller vil forskjellen være enda større nå som det er begynt å komme turister langs veiene, tenker da spesielt på bobiler og campingvogner?

Hvordan er det med faren for trafikkulykker på norske veier (E6) vs svenske veier (E10 og E4).

Anonymkode: 7a84c...7af

Kjør Sverige, men ville kjørt E45 (Innlandsvegen) fremfor å dra ned til E4.

Skrevet

Jeg har kjørt begge veier flere ganger. Sverige er mye enklere, raskere men det er kjedelig. Tryggere er det også (midtdelere nesten hele veien)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...