Gå til innhold

Drittlei av å tørke meg bak.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ett tørk..to tørk...tre tørk...4 tørk..5 tørk. Blir jo aldri ferdig å tørke. Papiret er fortsatt brunt. Vi nordboere er sannelig noen idioter som kun bruker dasspapir. Nei..rumpevasker er det eneste riktige. Du blir faktisk ren!

Neste gang jeg kjøper ny bolig SKAL jeg ha rumpevasker på toalettet. Flere som er lei det dasspapiret?

Anonymkode: 37463...1a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett tørk..to tørk...tre tørk...4 tørk..5 tørk. Blir jo aldri ferdig å tørke. Papiret er fortsatt brunt. Vi nordboere er sannelig noen idioter som kun bruker dasspapir. Nei..rumpevasker er det eneste riktige. Du blir faktisk ren!

Neste gang jeg kjøper ny bolig SKAL jeg ha rumpevasker på toalettet. Flere som er lei det dasspapiret?

Om det ikke er borte etter 5 tør så kanskje du burde ta en prat med legen din.

Anonymkode: 35577...30b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du ferdig med å drite før du tørker? Viktig å huske på.

Anonymkode: dfccb...d0e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å gå på do når man må det, sånn at man ikke "klipper" av bæsjen. Da må man jo tørke i en uendelighet. 

Ellers har jeg alltid våtservietter tilgjengelig. Men det viktigste: Fast rutine slik at det ikke kommer noe på papiret etter første tørk engang. :)

Anonymkode: 9379e...75c

AnonymBruker
Skrevet

Dere har ingen begrep om dårlig mage. Er plaget med nervøs mage! Ofte kan det bli så mange som 10 tørk. Rumpevasker er rene himmelen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IBS og skjønner virkelig problemet. Jeg har alltid våtservietter tilgjengelig. Er jeg hjemme dusjer jeg alltid etter toalettbesøk. 

Anonymkode: 7e2d1...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Hehe...rumpevasker:fnise:.

Hva om det sitter igjen en liten umerkelig luring på innsiden av tarmen fra tid til annen...:hoho:?

Anonymkode: 617c8...edd

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe...rumpevasker:fnise:.

Hva om det sitter igjen en liten umerkelig luring på innsiden av tarmen fra tid til annen...:hoho:?

Anonymkode: 617c8...edd

Hvordan når du inn i tarmen med papir da?

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg har rumpevasker (bidet/bidé) og det er så deilig! Var også utrolig kjekt etter fødselen og 3. grads ruptur :rodmer: Jeg går alltid på det badet med det når jeg må ordentlig på do:fnise:

Anonymkode: 5ff96...b81

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Skikkelig kjedelig å gå på en og tørke seg bak! Rumpevasker er tingen, men det er fortsatt utrolig kjedelig å gå på do!

Anonymkode: 9c25e...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...