Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vause

Rettetangen min fra GHD holder på å ta kveld tror jeg. Den lukter brent og sliter veldig på håret, noe den aldri har gjort tidligere. Har hatt den i rundt 5 år, så er kanskje på tide å pensjonere den uansett. Prisen bør ikke overstige 2500,-. Det har ingenting å si om jeg kan lage bølger/krøller med den eller ikke, det er jo dette jeg prøver å rette ut. Den bør helst være svart og pen å se til, har litt å si hvordan den ser ut også. Ikke for brede jern. Temperaturstilling er ikke så veldig nødvendig, men et pluss om den har det. Den må bli rimelig kjapt varm. Den må fungere utmerket på farget hår, noen rettetanger sliter på fargen. 

Hvilken bruker du? Hvilken anbefaler du, eventuelt hvilken anbefaler du ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1032941-jeg-trenger-ny-rettetang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det samme skjedde med min GHD for noen måneder siden. Forferdelig irriterende! Kjæresten mente den måtte være "designet" for å bli ødelagt rett etter garantien gikk ut:fnise:. Jeg reiste på en lang ferie noen dager etter rettetangen tok kveld, og i og med at jeg var så fornøyd med GHDen endte jeg med å kjøpe en ny. Fikk ikke tid til å teste ut andre merker. Er iallfall (fortsatt) veldig fornøyd, men om denne også blir ødelagt innen 5 år bytter jeg nok merke. 

Gjest Vause
9 timer siden, Reckless skrev:

Akkurat det samme skjedde med min GHD for noen måneder siden. Forferdelig irriterende! Kjæresten mente den måtte være "designet" for å bli ødelagt rett etter garantien gikk ut:fnise:. Jeg reiste på en lang ferie noen dager etter rettetangen tok kveld, og i og med at jeg var så fornøyd med GHDen endte jeg med å kjøpe en ny. Fikk ikke tid til å teste ut andre merker. Er iallfall (fortsatt) veldig fornøyd, men om denne også blir ødelagt innen 5 år bytter jeg nok merke. 

:fnise: Hvilken GHD tang har du nå? :) 

15 minutter siden, Badass skrev:

:fnise: Hvilken GHD tang har du nå? :) 

https://www.blivakker.no/product/Elektrisk/Rettetang/200956/ghd-v-styler-gold-classic- denne! Samme som jeg hadde før. Kunne egentlig tenke meg en litt freshere farge, men de har tydeligvis sluttet med slike limited editions. Men ser du etterlyser svart uansett:)

Gjest Vause
4 minutter siden, Reckless skrev:

https://www.blivakker.no/product/Elektrisk/Rettetang/200956/ghd-v-styler-gold-classic- denne! Samme som jeg hadde før. Kunne egentlig tenke meg en litt freshere farge, men de har tydeligvis sluttet med slike limited editions. Men ser du etterlyser svart uansett:)

På Coverbrands hadde de et par rettetanger i forskjellige farger. Tror det var en blå der som var ganske fin, men vet jeg hadde blitt veldig lei fargen etterhvert. :fnise: Takk for svar, legger den der til vurdering. Den var jo relativt billig også! 

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg kjøpte ghd platinum etter å ha hatt div utgaver av IV i alle år. Forferdelig misfornøyd med plantinum så anbefaler å styre unna den (bare ta et kjapt google-søk, så ser du at jeg ikke er alene om den meningen). Den rettet ikke håret skikkelig og platene satt så langt inne på selve tangen at det ikke gikk an å bruke den korte enden/tuppen til noe. Jeg klaget men fikk ikke levert den inn igjen siden den var brukt. Hell i uhell så sluttet den å virke etter 5 mnd. Plutselig kom det bare et rødt blinkende lys på på-knappen og en pipelyd. Googlet og så at det også var et veldig vanlig problem. FIkk da returnert den på garantien men det var umulig å få en annen modell som erstatning så nå sitter jeg igjen med en ubrukt tang til over 2000.

GIkk rett og kjøpte med V gold styler som var det nærmeste jeg kom IV. Superfornøyd!

Anonymkode: c137f...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...