AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Du har sikkert lagt ned masse innsats i en eller annen sammenheng. Enten over tid eller i kortere intervaller i jobbsammenheng, fritidsaktiviteter eller andre ting. Har du på noe som helst tidspunkt følt at din innsats ikke blir sett? Anonymkode: e38b3...ff2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 3 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Nei, jeg er ikke en av dem. Hva mener du? Anonymkode: e38b3...ff2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Ja, men kom fram til at det var like greit. Gjorde samme innsats et annet sted og fikk det resultatet jeg ville ha. Ikke gi opp
Jus sanguinis Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: e38b3...ff2 Jeg mener jeg hverken er en av dem som gjør en ekstra innsats, i håp om at det skal merkes og roses av andre, eller blant dem som gjør en ekstra innsats sånn rent generelt. Jeg gjør stort sett bare det som forventes av meg.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Tjah, når jeg gjør ting på jobb gjør jeg det med den intensjon av å gjøre min egen arbeidsdag lettere. Jeg har til tider gjort usaklig mye mer enn det som var forventet av meg, men med kun egoistiske tanker bak. For jeg kunne alltids bare latt ting gå til helvette, siden noen andre egentlig skulle gjort jobben, men da er det jo jeg som hadde sittet med svarteper og ha måttet rydde opp. Jeg har fått en del skryt for innsatsen min, men det bryr jeg meg egentlig ikke om, jeg er bare glad for at jeg slapp å rette opp alle problemene som hadde villet oppstå i ettertid. Anonymkode: 28404...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå