AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har en fuck friend, eller vi er ikke venner har bare sex. Og I starten snakket vi mye om erfaring og slikt. Og jeg sa at jeg suger, svelger og hadd anal sex. Han spurte om det. Og nå er det eneste han vil er å bli sugd. Han kommer nesten, puler meg I fitta I 2 min og kommer også drar han hjem. Han maser om anal også, men har ikke tid til å varme meg opp. Så vi har ikke fått det til enda, har aldri hadd analsex med en med så stor kul før, så gjør vondt. Jeg tenkte at det var ok den første gangen. Men nå blir jeg bare sur og irritert på tanken av å suge han. Jeg liker å suge, men ikke når det er Hmm det eneste som skjer. Med xen så kunne jeg godt suge han og bli kåt og fornøyd selv. Gi han den nytelsen uten å gi meg noe var deilig. Men dette blir litt rart syns jeg. Han har ikke slikket meg, og ikke noe oppmerksomhet på klitten. Skal snakke med han, og gidde ikke fortsette h is det ikke blir endring. Men vet ikke hva jeg skal si. Har ikke lyst å si, framover blir det bare vaginalsex? Føler meg ego Er det ikke nok lengre med vaginalsex ? :/ Anonymkode: 4b3b9...bef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Han bruker deg bare til egen nytelse. Dropp fyren. Anonymkode: 8277d...7d3 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bruker deg bare til egen nytelse. Dropp fyren. Hvordan skal jeg droppe han? Bare være ærlig? Eller bare virke uinteressert på melding? Jeg er veldig dårlig på å droppe folk og å sette meg før andre. Men dette skulle bare være positivt for meg, ha en mann som jeg kunne ha sex med uten følelser og mas. Men så ble det bare slit og mas og ikke nytelse for meg Kanskje jeg må slutte å si at jeg suger, svelger og har prøvd anal sex. Kanskje jeg får bedre sex da? Anonymkode: 4b3b9...bef
Katten.2.0 Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Evt finner du deg bare en fyr som tenner på sin partners nytelse. Egoisme i senga er så ufattelig turn off. 1
Arabella Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg droppe han? Bare være ærlig? Eller bare virke uinteressert på melding? Jeg er veldig dårlig på å droppe folk og å sette meg før andre. Men dette skulle bare være positivt for meg, ha en mann som jeg kunne ha sex med uten følelser og mas. Men så ble det bare slit og mas og ikke nytelse for meg Kanskje jeg må slutte å si at jeg suger, svelger og har prøvd anal sex. Kanskje jeg får bedre sex da? Anonymkode: 4b3b9...bef Du behøver ikke gi noen begrunnelse annet enn at du ikke gidder å finne deg i hans egoisme lenger. Du har ingen forpliktelse overfor en ff. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Han bruker deg som en sugemaskin. Og vil gjerne bruke deg til å pule deg i ræva også. Sjarmerende. Det hadde jeg aldri giddet. Sex skal være godt for begge. Og helt ærlig, hvor mye gir det en jente å suge pikken til en fyr hun ikke er i en relasjon med annet enn ff? Man får ikke akkurat orgasme av det. Anonymkode: 68142...830 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg må slutte å si at jeg suger, svelger og har prøvd anal sex. Kanskje jeg får bedre sex da? Anonymkode: 4b3b9...bef Ja, det er nok en god idé. Du kan jo bare si at du ikke syntes sexen med han ikke var givende for deg, og at du syntes det var litt egoistisk av han å bare få og ta, men ikke gi noe tilbake. Høres ut som en dårlig deal for din del. Anonymkode: 68142...830
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Bare si at FF-opplegget ikke var noe for deg allikevel, og finn en som faktisk liker å gi deg litt nytelse også, så kan egoen gå der uten å få seg noe Klarer du ikke avvise han ved å si at han er en dust (som han burde få høre), legger du skylda på deg selv, opplegget funker ikke for deg, du har finni ut at du trenger noe mer enn bare sex, blablabla... Navnet hans begynner vel ikke med T, forresten? Og til neste fyr sier du ingenting om hva du liker og har prøvd, men tar det rolig i begynnelsen og skulle han begynne å spørre deg ut, sier du at du kan gjøre det med en fyr du er trygg på.. Anonymkode: c4d06...9bb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 Jeg hadde bedt han stappe en banan opp i din egen ræv og så pælma han ut! Anonymkode: 69d42...f1e
Forundret.. Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 Gi beskjed! Vis hvordan du vil ha det og la han jobbe for å tilfredsstille deg før du tilfredsstiller ham. Liker han det ikke så ser du ham mest sannsynlig ikke igjen.
Kamikatze Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 Skjønner ikke problemet- Hva sier du til frisøren, hvis du ikke blir fornøyd med klippingen deres? Er vel bare å være ærlig, og si at du avslutter opplegget, fordi han ikke kan tilfredsstille en kvinne, så du velger å finne en som kan sakene sine. Lurer han på hva han gjør feil, er det bare å si det, så kanskje han kan fungere bedre med noen andre. Du skylder ham da ingenting, så han bør vel bare være takknemlig for det han har fått.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: vi er ikke venner har bare sex. Anonymkode: 4b3b9...bef Syns du virkelig at det er ok at han bruker deg som et sted å tømme seg og så går han? Er du så lite verdt i dine øyne? Anonymkode: 5dcbd...3ac
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #15 Skrevet 15. juni 2016 Hvis du ikke tenner på han fin en ny da vel. Ellers så må du snakke med han om hvordan du vil bli tilfredstilt. Det er ikke lite værdt og ha sex. men poenget er at det skal være godt for begge ikke bare din ff. Anonymkode: 410a3...0cc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #16 Skrevet 15. juni 2016 Takk for alle svar. Jeg sliter med selvbilde og liker ikke å kreve ting. Så er redd for å virke ego. Så det beste er vell å finne en ff som det er naturlig at han gir meg like mye som jeg gir han. Men er det blitt sånn nå, at menn helst bare vil deep throte og anal sex? At vaginalsex er kjedelig? For xn var veldig opptatt av analsex. Var kanskje 10 gang analsex for hver vaginalsex. Og når på slutten så ville han helst komme av å bli sugd. Men da var det I 69 så jeg fikk også kommen. Og under vaginalsex så ligger jeg ikke bare dær, er aktiv og ja. Anonymkode: 4b3b9...bef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå