Gå til innhold

Hvilken KG moderator kunne du tenkt deg feste med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden hadde jeg en lang og fin samtale med en KG moderator som kjenner meg fra gamle dager; jeg ble så invitert på fest av vedkommende, med forbehold om at jeg ville oppføre meg (Noe jeg såklart ville gjort.). Nå skal jeg ikke røpe hvem det var for private samtaler med meg skal alltid forbli private. 

Så da er spørsmålet mitt : Hvilken KG moderator kunne du tenkt deg feste med?

For mitt vedkommende ville @Nikee vært førstevalget ettersom vedkommende har stor kunnskap om de fagfeltene jeg interesserer meg for. @Yvonne er så andrevalget ettersom jeg føler jeg har mye å lære av hennes sterke, varme og flotte personlighet. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Kan du ta meg med?

Jeg vil gjerne feste med @Bond og @Saraby.

Jeg spurte om jeg kunne ta deg med på fest invitasjonen jeg fikk. But bro :(

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg spurte om jeg kunne ta deg med på fest invitasjonen jeg fikk. But bro :(

Ikke overraskende. Du får kose deg! ;)

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Jeg vil ikke feste med noen av moderatorene, det blir litt som å gå på party med lærerne sine.. (Sorry modds, men sånn erre bare..) jeg hadde gladelig tatt et festlig lag med dere da,  @WubWub og @amativeReflection 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg vil ikke feste med noen av moderatorene, det blir litt som å gå på party med lærerne sine.. (Sorry modds, men sånn erre bare..) jeg hadde gladelig tatt et festlig lag med dere da,  @WubWub og @amativeReflection 

Når er du ferdig på jobb? Bare å kjøre nedover!

Jeg vet om en nedlagt pub som vi kan squatte, og har drikke nok til tre. 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ikke overraskende. Du får kose deg! ;)

Er mer overrasket over at jeg ble invitert til fest men egentlig så inviterte jeg meg selv etter at vedkommende fortalte at h*n hadde arrangert endel fester i det siste. Så spurte jeg om jeg og du kunne ta oss en tur på neste fest så sa h*n :

"Dere to er jo klin gærne!" så sa jeg "Ok men jeg skal være snill gutt" og h*n svarte da "Ok du kan få komme siden jeg kjenner deg fra gamle dager"

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Er mer overrasket over at jeg ble invitert til fest men egentlig så inviterte jeg meg selv etter at vedkommende fortalte at hun hadde arrangert endel fester i det siste. Så spurte jeg om jeg og du kunne ta oss en tur på neste fest så sa h*n :

"Dere to er jo klin gærne!" så sa jeg "Ok men jeg skal være snill gutt" og h*n svarte da "Ok du kan få komme siden jeg kjenner deg fra gamle dager"

Så du kjenner henne fra IRL eller bare fra herfra? 

Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Så du kjenner henne fra IRL eller bare fra herfra? 

Ikke herfra, h*n kjenner meg fra 10 år tilbake. Adresserte meg med fullt navn og hele pakka.

Jeg er ikke akkurat så vanskelig å kjenne igjen

Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Ikke herfra, h*n kjenner meg fra 10 år tilbake. Adresserte meg med fullt navn og hele pakka.

Jeg er ikke akkurat så vanskelig å kjenne igjen

Ah sånnsett. 

Det kan jeg tro.

Skrevet

Jeg ble invitert, men egentlig så inviterte jeg meg selv 

:icon_lol:

Skrevet
1 minutt siden, Adara skrev:

Jeg ble invitert, men egentlig så inviterte jeg meg selv 

:icon_lol:

Story of my life bro

Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Story of my life bro

mine too :')

Gjest Spiderman
Skrevet

Jeg ville festet med de fleste administratorene.

Lurer på om det finnes en festlig side bak all seriøsiteten. Hadde tatt meg friheten å spandere den første og den andre tequila-runden på dem.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev:

Lurer på om det finnes en festlig side bak all seriøsiteten. Hadde tatt meg friheten å spandere den første og den andre tequila-runden på dem.

Det som slår meg er at mange av dem skriver som øst-europeere. Tror de liker en god fest.

Skrevet
16 minutter siden, Plaskebrus skrev:

Noen av de er de. @Bond fikk meg faktisk til å le så jeg datt av stolen, i den grad at jeg grein av latter på gulvet når jeg søkte om moderator stilling ;) 

Skrevet
6 timer siden, WubWub skrev:

Noen av de er de. @Bond fikk meg faktisk til å le så jeg datt av stolen, i den grad at jeg grein av latter på gulvet når jeg søkte om moderator stilling ;) 

Det har jeg lyst å lese. 

Skrevet
8 timer siden, amativeReflection skrev:

Det har jeg lyst å lese. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

haha ser den

Anonymkode: 4a94f...3c7

• 2 måneder senere...
Skrevet
Den 14.6.2016 at 0.25, Raven.WritingDesk skrev:

Tja, er det noen som kan feste så er det vel lærere? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...