AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg kjøpte ei bukse på nettet som kostet 199kr. På merkelappen på buksa så står det derimot at prisen er 179kr. Er det vanlig eller kan det være gjort en feil? Anonymkode: a79e6...eb1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Du valgte selv å kjøpe buksa til oppgitt pris. DIn egen feil. Anonymkode: e89fb...f1e 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du valgte selv å kjøpe buksa til oppgitt pris. DIn egen feil. Anonymkode: e89fb...f1e Øhh, hva er liksom poenget ditt? Ja, jeg valge å kjøpe buksa, jeg ville jo ha den. Jeg bare spurte om det er vanlig at prisen er ulik på nettsiden og på det som faktisk står på prislappen. Jeg har ikke gjort noen feil her. Anonymkode: a79e6...eb1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, SuperSonic skrev: Stormberg? Nei, Zalando. Anonymkode: a79e6...eb1
Gjest SuperSonic Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Sikkert fordi prisene er veiledende og pga valuta ov så er prisen blitt høyere. På samme måte hvis kronen var sterk så hadde du sikkert fått buksen til 159kr
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, SuperSonic skrev: Sikkert fordi prisene er veiledende og pga valuta ov så er prisen blitt høyere. På samme måte hvis kronen var sterk så hadde du sikkert fått buksen til 159kr Men er det ikke litt rart at de da har prislappen med priser på buksa når de sender den ut? Jeg hadde jo ikke reagert om det ikke sto noen pris på buksa liksom. Anonymkode: a79e6...eb1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke litt rart at de da har prislappen med priser på buksa når de sender den ut? Jeg hadde jo ikke reagert om det ikke sto noen pris på buksa liksom. Anonymkode: a79e6...eb1 Det er vel ganske vanlig at klær du får tilsendt fra Zalando ol er "new with tags". Hadde reagert mer hvis det ikke var prislapp på noe jeg kjøpte på nett. Er du sikker på at det er 179 nok? I så fall er det sikkert som noen lengre opp sa, at prisen er endret pga valuta. Kan du ikke bare sende mail til Zalando hvis det plager deg? De er ganske flinke til å svare kjapt. Anonymkode: 96de2...1e4
Gjest SuperSonic Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 NeiN det er ikke så merkelig at det er prislapper på produktet du har kjøpt. Zalando har ikke enerett på merkene de selger, of hvis det feks er et produkt fra vero så selges det i ørten butikker i ørten land.
Million Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte ei bukse på nettet som kostet 199kr. På merkelappen på buksa så står det derimot at prisen er 179kr. Er det vanlig eller kan det være gjort en feil? Anonymkode: a79e6...eb1 Er disse 179 kronene NORSKE kroner da, og ikke f.eks. svenske eller noe? Valutaforskjell kan forekomme.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 6 timer siden, Million skrev: Er disse 179 kronene NORSKE kroner da, og ikke f.eks. svenske eller noe? Valutaforskjell kan forekomme. Ja, det er NORSKE kroner. Anonymkode: a79e6...eb1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 Det er jo ikle værre enn at du tar bilde av buksa med prislappen synlig og sender en mail til dem og opplyser dem om diferansen. Da vil du faktisk få svar fra de eneste som faktisk sitter på fasiten om hvorfor det er ulik pris. Anonymkode: 158dd...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå