Gå til innhold

Game of thrones, catelyn stark [spoiler]

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest noen av bøkene og sett det som er av serien. Jeg har hele veien vært skråsikker på at vi fikk se catelyn stark gjennoppstå i tvserien, sydd sammen og uten stemme, likblek og gusten. Jeg klarer ikke finne noe som helst om der når jeg googler, og jeg klarer ikke å huske hvilken episode/sesong det isåfall skjedde... Men min mann husker ikke dette dette i det hele tatt... 

Har jeg bare sett det så livaktig for meg at jeg tror jeg har sett det på tvserien? 

Anonymkode: d2428...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lady stoneheart har ikke dukket opp i tv-serien enda, og jeg håper egentlig hun ikke gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk skal du f** meg ha for spoiler!!!

Anonymkode: 6f33e...7ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, hog skrev:

Lady stoneheart har ikke dukket opp i tv-serien enda, og jeg håper egentlig hun ikke gjør det.

Enig i denne. Tviler sterkt på at hun kommer tilbake.

Hun burde ha kommet tilbake i starten av forrige sesong i så fall. Det har vært spekulasjoner på om hun vil dukke opp nå, men siden berric dondarrion er med så tviler.

Tips til neste gang du oppretter tråd med slikt innhold; skriv spoiler i tittelen så folk som ikke vil vite ikke går inn.

Anonymkode: 28759...8e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde du skjønt. Jeg tenkte at denne tråden sannsynligvis kom til å inneholde en spoiler, men siden jeg leser spoilere gikk jeg inn alikevel. Går an å tenke litt selv

Anonymkode: 94a2c...9ee

• Liker 4
Skrevet

GRRM har bekreftet at LS ikke skal være med i serien. Det er jo alltids en liten mulighet for at han lyver for å bevare spenningen, men det er usannsynlig at hun kommer tilbake nå.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.
Beklager spoileren, skal huske å skrive det neste gang. Tenkte det var åpenlyst, da jeg skrev navnet hennes, men tydeligvis ikke... 

Da har jeg rett og slett bare levd meg så inn i boken at jeg trodde jeg hadde sett det i serien... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke hun dukker opp i serien, hun har vært for lenge død nå. I bøkene gjennoppstår hun vel 3-4 dager etter hun ble drept? Jeg tror de fordeler "rollen" til LSH på forskjellige karakterer i serien. Om det gir mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Angstkvinnen skrev:

Jeg tror ikke hun dukker opp i serien, hun har vært for lenge død nå. I bøkene gjennoppstår hun vel 3-4 dager etter hun ble drept? Jeg tror de fordeler "rollen" til LSH på forskjellige karakterer i serien. Om det gir mening.

Det skjedde ganske raskt, ja. Men jeg var jo så sikker på at jeg hadde sett det i serien, så jeg trodde jo virkelig at vi kom til å få se henne i denne episoden i hvert fall, men neida... Jeg nevnte det til min mann, og han skjønte ikke hva jeg snakket om. Jeg har bare en litt for livaktig fantasi når jeg leser, skulle det vise seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg var også helt sikker på at jeg har sett henne i serien! Ikke det, altså. :ler: 

Anonymkode: 3e47f...433

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Har lest at de går bort i fra at hun kommer tilbake. Like greit.

Skrevet

Jeg har ikke lest bøkene, men følger såpass mange youtubere som snakker om GOT at jeg kjenner mye til historien til LSH. Syntes det er greit at hun ikke er med i serien, for det kan bli litt mye med "gjennoppstår fra de døde"-historier. Forstår at det funker i bøkene når det er så utrolig lang tid mellom hver gang, men serien er alt for kort til at det blir realistisk. Eller så realistisk som det kan være i GOT-verden :P  Skal det være sånn at alle karakterene som dør kaaaaanskje gjennomoppstår? Det var det som plagde meg sånn med sårene Arya ble påført i forrige episode, de skadene der burde hun ha dødd av, men så overlever hun liksom. Det stemmer ikke med hvordan serien har vært tidligere og jeg tror det er vanskeligere for dem å skrive gode storyes nå som de ikke har bøkene å lene seg på. 

Jeg håper de fordeler rollen til LSH på flere karakterer, som f.eks at Sansa eller Arya får muligheten til å hevne seg overlegent på de som drepte familien deres. Og LSH tok vel over the brotherhood (eller hva de heter), og nå kan det jo virke som The Hound tar den rollen :) 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

DET STÅR SPOILER!!!  herregud, lær deg å lese skikkelig!! 

Din feil at du ble spoila som gikk inn her!!

Anonymkode: 217f5...49f

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET STÅR SPOILER!!!  herregud, lær deg å lese skikkelig!! 

Din feil at du ble spoila som gikk inn her!!

Anonymkode: 217f5...49f

Spoiler-advarselen kom etter at tråden var opprettet og personen takket for spoiler,
så egentlig ikke h*n sin feil i utgangspunktet.

Skrevet

Kan det tenkes at du bare har sett bildene som er laget av henne, slik som dette:

is-spoiler-returning-in-game-of-thrones-

Og at du derfor tenker at du har sett det i serien kanskje. Hehe. 

Jeg er glad for at hun ikke dukker opp. Liker henne ikke i bøkene. Og syns også at det er for sent å introdusere henne. Ikke fordi det er lenge siden hun døde for det tok jo lang tid i bøkene også før vi faktisk fikk se henne (utenom den korte epilogen). Hun dukker jo ikke opp for alvor før mot slutten av bok 4. Selv om the red wedding er mye tidligere. Men med så få episoder igjen av serien (trolig bare 13 stykk etter sesong 6), så syns jeg det er unødvendig å komme med helt nye plott. Og med tanke på at beric dondarrion ga livet sitt for at gjennopplive LSH, mens han er i livet i tv serien, så tror jeg de dropper LSH. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Faith- skrev:

Kan det tenkes at du bare har sett bildene som er laget av henne, slik som dette:

is-spoiler-returning-in-game-of-thrones-

Og at du derfor tenker at du har sett det i serien kanskje. Hehe. 

Jeg er glad for at hun ikke dukker opp. Liker henne ikke i bøkene. Og syns også at det er for sent å introdusere henne. Ikke fordi det er lenge siden hun døde for det tok jo lang tid i bøkene også før vi faktisk fikk se henne (utenom den korte epilogen). Hun dukker jo ikke opp for alvor før mot slutten av bok 4. Selv om the red wedding er mye tidligere. Men med så få episoder igjen av serien (trolig bare 13 stykk etter sesong 6), så syns jeg det er unødvendig å komme med helt nye plott. Og med tanke på at beric dondarrion ga livet sitt for at gjennopplive LSH, mens han er i livet i tv serien, så tror jeg de dropper LSH. 

Jeg tror ikke det. Jeg googlet henne, men kjente ikke igjen noen av bildene. Noen fikk det til å rykke litt i hukommelsen, men ingen samsvarte helt med hva jeg hadde sett. Jeg har en veldig livaktig fantasi, så i hodet mitt er det en elv i bakgrunnen (der hun ble kastet uti? Jeg husker ikke helt hva som skjedde lengre, jeg leste boka da den først kom ut, så det er lenge siden). Hun har et forferdelig arr rundt halsen, og har på seg en rødbrun kappe. Flette i håret. Nå har jeg tenkt så mye på henne og sett flere ulike bilder at jeg kanskje har lagt til flere detaljer ved "bildet", men det er sånn jeg husker det akkurat nå.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal man egentlig være spoiler-varsom? Det er tre sesonger siden hun døde, så, eh, folk kan ta litt ansvar for å oppdatere seg selv om hva som skjer dersom de faktisk er interessert.

Forøvrig tror jeg ikke LSH kommer tilbake i TV-serien i det hele tatt.

Anonymkode: a0006...d4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig tror jeg ikke LSH kommer tilbake i TV-serien i det hele tatt.

Anonymkode: a0006...d4a

Jeg tror heller ikke hun kommer tilbake, men hvis hun gjør det må det skje i siste episode nå i natt, og da må det ligge en god grunn bak på hvorfor det har tatt tre sesonger.. Hvis hun blir brakt tilbake tenker jeg at det må ha skjedd rett etter Red Wedding, som i bøkene, men at hun har blitt holdt skjult/spart opp energi.. 

Anonymkode: 6e955...a33

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har snakket med vennen min som jobber i HBO, jeg kan bekrefte at hun kommer tilbake i dagens episode.

Anonymkode: 0ff80...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...