Skolejenta Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Noen andre som har en partner som er en del høyere? Vi er stuck med at jeg enten sitter oppå, eller misjonær, noe som kan bli veldig kjedelig i lengden. Vi prøver freshe det litt opp, og snakker om ting vi vil prøve. Men jeg liker å kunne ha flere stillinger. Noen som vet hvilke stillinger, plasser eller ting som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er 160 cm, og var sammen med en som var rett over 2 m. Og det var da flere stillinger vi fikk til. Bakfra, på siden, at jeg lå på magen og han over meg. Og en som jeg lurer på om heter saksen. Google stillinger, så ser du nok mye forskjellig dere kan prøve. Du kan og ri andre veien. Han kan ta deg mens du sitter på kjøkkenbenken, du kan ri han når han sitter på stol. Mye forskjellig man kan gjøre, bare man bruker fantasien. Anonymkode: 7933f...ad7
stan Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Har dere prøvd med deg sittende i en gyngestol og han på knærne foran? Ta puter under knærne om det trengs. Skikkelig gøy og veldig deilig.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Mange gode forslag her. Men alle blir veldig kleine om det viser seg at det TS som er den høye og mannen hennes den lave. Anonymkode: 259e9...be7
Skolejenta Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gode forslag her. Men alle blir veldig kleine om det viser seg at det TS som er den høye og mannen hennes den lave. Anonymkode: 259e9...be7 Neinei, jeg som er lav Burde kanskje ha nevnt det, men
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå