AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er butikksjef i en spesialbutikk for undertøy og dette er den verste tiden på året. Kvinner i alle aldre og størrelser skal ut å handle bikini. Dette er selve skrekken for mange, de kikker sjenert rundt seg og voksne sterke kvinner, flotte damer, blir små under det kjipe lyset i prøverommene. Jeg ser nydelige damer som beklager seg for strekkmerker, løs hud, celullitter og gudene vet hva. Noen ber meg om unnskyldning for valkene sine, andre sier rett ut "beklager at du må se på den ekle kroppen min". De er sårbare og triste og det er langt mellom dem som er stolte over hva de har. I min jobb ser jeg langt flere halvnakne kvinner i uken enn hva som er normalt og en ting kan jeg si, absolutt ingen ser ut som de man kan se i blader og på instagram. Rett og slett fordi ett ordinært prøverom ikke inneholder filter på speilet eller perfekt lys. Det er ingen som redigerer bort noe som helst før man ser seg selv, og man er heller ikke på sitt beste i en klaustrofobisk celle. I prøverommets klør står vi alle likt. Jeg har hengt opp ett skilt i prøverommene som sier "du er fin som du er" og dette mener jeg. For tingen er, jeg har aldri sett en stygg dame der inne, aldri noensinne har jeg tenkt "fysj, stakkars henne". For selv om ingen er såkalt perfekte så må jeg si at alle sammen har noe vakkert med seg og det er det man legger merke til. Jeg ser ikke "feilene" før det blir påpekt og det tviler jeg sterkt på at andre gjør også. Så hvorfor ikke si "fuck it"? Framhev dine vakreste sider, jobb med det om det er noe som kan fikses for at du skal ha det bedre og vær litt mer glad i deg selv. Kos deg i solen og nyt livet. God sommer Anonymkode: c8a40...c1a 23
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Dette er jeg helt enig i Mange jenter er alt for opptatt av hvordan de selv ser ut, man må enkelt og greit bare lære seg å gi mer faen. Anonymkode: c97bb...5dd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Så koselig. God sommer til deg og. Anonymkode: e3dc1...2d5 2
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Dette burde være en sticky på forsiden til KG for evig og alltid. 7
Gjest Vause Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Vakkert innlegg! Takk for at du deler dette.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Er du mann eller dame? Anonymkode: e3d45...18d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Anonymkode: e3d45...18d Hvilken rolle spiller dette? (Tipper du er kvinne siden du kommer med denne kommentaren). Anonymkode: c97bb...5dd 3
momo Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Flott at du har den jobben, og ser alle kvinner som vakre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Anonymkode: e3d45...18d Jeg er en heterofil kvinne på 28 år, om det skulle være relevant Menn får som regel ikke jobbe i slike butikker, ganske enkelt for at det kan være ubehagelig for flere kvinner å kle av seg foran en mann. Samt at en mann foran utgangen i ett prøverom (når man f.eks er alene i butikken) kan føles truende om han er aldri så snill, grei og/eller homofil. Anonymkode: c8a40...c1a 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 44 minutter siden, momo skrev: Flott at du har den jobben, og ser alle kvinner som vakre. Alle har noe vakkert med seg, om det er mann eller kvinne, man skal være svært uheldig med kroppen og ansiktet og i tilegg ha en shitty personlighet for at man ikke skal ha ett eneste fint trekk. Men ja jeg elsker jobben min, og se gangene jeg får kvinnen til å føle seg litt bedre med seg selv og gå ut av butikken med hodet hevet litt høyere, så har jeg hatt en fantastisk dag på jobb Anonymkode: c8a40...c1a 2
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 Takk, -tusen takk - for et oppløftende innlegg!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken rolle spiller dette? (Tipper du er kvinne siden du kommer med denne kommentaren). Anonymkode: c97bb...5dd Det spiller en rolle for meg. Jeg vil jo at menn skal synes det for det er kun menn jeg tenner på. At det kommer fra en kvinne er jo koselig men har ingen betydning for meg i hvertfall.. Anonymkode: e3d45...18d
lulu88 Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spiller en rolle for meg. Jeg vil jo at menn skal synes det for det er kun menn jeg tenner på. At det kommer fra en kvinne er jo koselig men har ingen betydning for meg i hvertfall.. Anonymkode: e3d45...18d Hmm, jeg føler at kvinner i mye større grad plukker fra hverandre utseendet til andre kvinner, enn det menn gjør. Rett å slett på grunn av usikkerhet og sjalusi og for å finne feil på andre for å føle seg bedre selv. Menn legger stort sett ikke merke til småting på samme måte etter min erfaring. Hadde faktisk synes tråden hadde blitt småcreepy om TS hadde vært mann, og uansett om hun hadde vært det betyr det lite for deg ettersom du ikke en gang vet hvor i landet personen befinner seg, eller om du hadde funnet personen tiltrekkende selv. Trist at det måtte vært en mann for at ord som tydeligvis er ment godt skal ha en verdi. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 For meg spiller det ingen rolle hvordan damer syns jeg ser ut. Jeg vil menn skal synes jeg ser bra ut. Har ingen problemer med å ta av meg klærne i fellesdusjen i kvinnegarderoben. Men tanken på å vise kroppen min til en mann gir meg frysninger. Ser virkelig ikke særlig pen ut. Anonymkode: 6e3e3...ebf
wintergirl Skrevet 15. juni 2016 #17 Skrevet 15. juni 2016 Gode ord, ts Du passer virkelig til jobben din. God sommer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå