Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Muligens fått sopp, kan man bruke disse stikkpillene? Er i 2 trimester hvis det har noe å si?

Anonymkode: f5a10...bef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen din. Jeg tror det står i pakningsvedlegget at de kan tas i deler av graviditeten, men bare i samråd med legen. 

Anonymkode: 3fff1...1d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen at Canesten kunne jeg bruke uten å rådføre meg med henne, men jeg tror ikke man skal bruke innføringshylsen.

Anonymkode: 2d6ee...0f2

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muligens fått sopp, kan man bruke disse stikkpillene? Er i 2 trimester hvis det har noe å si?

Øes på pakningsvedlegget dersom du har kjøpt Canesten. Har du ikke kjøpt så leser du i felleskatalogen.no eller rådfører deg med farmasøyt på apoteket. Men "tror jeg har fått..." er vanligvis ikke grunn god nok til å starte med å  behandle.

Anonymkode: 9e47a...152

AnonymBruker
Skrevet

De fleste damer/jenter kjenner vel når noe er i ubalanse der nede, så tenkte at det må være sopp, kjenner igjen symptomene.

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer/jenter kjenner vel når noe er i ubalanse der nede, så tenkte at det må være sopp, kjenner igjen symptomene.

ts

Forskjellen ligger i "tror" og "vet".... derav kommentaren over. 

Anonymkode: 9e47a...152

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt canesten masse i graviditeten. Lege på føden, fastlege og jordmor har sagt at det er helt i orden. Men du skal ikke bruke innføringshylsen. 

Anonymkode: 7d112...b43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det trygt kan brukes så mye man vil gjennom hele svangerskapet. Men ikke det hylsteret. Bruk heller finger, vask godt først selvfølgelig.

Anonymkode: 78d88...b50

Gjest Annypanny
Skrevet

Jeg tror du alltid skal ta det opp med legen din før du begynner på Cannesten, for enkelte forveksler det med urinveisinfeksjon. Legen vil sikkert ha en urinprøve av deg først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...