Gå til innhold

EM på Kontraskjæret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenkte å ta meg turen dit på fredag. Koster det penger å komme inn? Eller er det bare for VIP plasser? Finner ikke noe på nett. Noen som har vært der? Hvordan er det med sitteplasser og ser man egentlig godt til storskjermen?

Anonymkode: b6d22...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Koster ingenting å komme inn. Er masse langbord med sitteplasser, så det pleier ikke være noe stort problem å få sitteplass (selvsagt litt ettersom hvilke lag som spiller!). Men for å få en god plassering i forhold til skjermene er det nok en fordel å komme en stund før kampstart, sikkert i hvert fall minst en halvtime før. Pleier å være veldig bra stemning der da, jeg skal dit til uka selv, og gleder meg masse :hoppe: 

Anonymkode: d9059...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Koster ingenting å komme inn. Er masse langbord med sitteplasser, så det pleier ikke være noe stort problem å få sitteplass (selvsagt litt ettersom hvilke lag som spiller!). Men for å få en god plassering i forhold til skjermene er det nok en fordel å komme en stund før kampstart, sikkert i hvert fall minst en halvtime før. Pleier å være veldig bra stemning der da, jeg skal dit til uka selv, og gleder meg masse :hoppe: 

Anonymkode: d9059...eb4

Supert at du svarte :)

Jeg skal være tidlig ute så ordner det seg nok. Tenkte å dra alene og forhåpentligvis er det mange hyggelige mennesker der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supert at du svarte :)

Jeg skal være tidlig ute så ordner det seg nok. Tenkte å dra alene og forhåpentligvis er det mange hyggelige mennesker der :) 

Alltid en eller annen å komme i snakk med der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...