AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Hei. Lurer på om noen har noe erfaring med kommunal bolig? Alle erfaringer taes imot med takk. Anonymkode: 9de7f...846
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg bor i kommunal bolig. Hva lurte du på? Anonymkode: 26c19...98e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i kommunal bolig. Hva lurte du på? Anonymkode: 26c19...98e Hvor lang tid tok det før du fikk boligen? Har du barn? Hvordan er standaren? Hvordan er det i nabolaget ect? Jeg har akkurat søkt da jeg ikke har råd til å bo i nåværende leilighet pga mye gjeld og samlivsbrudd pluss at det er vanskelig å leie rett bolig i det private markedet. Er vanskelig å finne en leilighet i området som er passende for meg og baby. Har vært tidligere syk og har jobbet meg opp et hjelpeapparat her jeg bor nå, og ønsker å bo i nærheten da jeg benytter meg av den hjelpen jeg har bygget opp her. Anonymkode: 9de7f...846
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Vet også at leieprisen er ca likt som privatmarkedet, men her varierer det jo veldig. Noen som vet hva leieprisen ligger på? Anonymkode: 9de7f...846
Million Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet også at leieprisen er ca likt som privatmarkedet, men her varierer det jo veldig. Noen som vet hva leieprisen ligger på? Anonymkode: 9de7f...846 Spør du om noen her vet hva leieprisen på en bolig du ikke engang har fått og som du ikke har fortalt hvor ligger en gang? Hvordan i all verden skal folk kunne svare deg på noe sånt? Leiepriser varierer sterkt alt etter størrelse på boligen og hvor i landet den ligger. Folk her på KG vet ikke hva din kommune tar for sine forskjellige utleieboliger. Det sier vel seg selv. Anbefaler deg å ringe din kommune og spørre. De vil sannsynligvis spørre deg hvilken leilighet du sikter til, noe som er umulig å besvare all den tid du ikke har fått tildelt noen engang. Men du kan spørre hva de ligger på i leie sånn fra- og -opptil beløp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før du fikk boligen? Har du barn? Hvordan er standaren? Hvordan er det i nabolaget ect? Jeg har akkurat søkt da jeg ikke har råd til å bo i nåværende leilighet pga mye gjeld og samlivsbrudd pluss at det er vanskelig å leie rett bolig i det private markedet. Er vanskelig å finne en leilighet i området som er passende for meg og baby. Har vært tidligere syk og har jobbet meg opp et hjelpeapparat her jeg bor nå, og ønsker å bo i nærheten da jeg benytter meg av den hjelpen jeg har bygget opp her. Anonymkode: 9de7f...846 Hvorfor søker du ikke da kommunalt startlån og tilskudd til boligkjøp? Anonymkode: d7128...f1b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Den 15.6.2016 at 12.45, AnonymBruker skrev: Hvorfor søker du ikke da kommunalt startlån og tilskudd til boligkjøp? Anonymkode: d7128...f1b Fordi arbeidsplassen min ble lagt ned nå mens jeg er i permisjon, har desverre ikke noe jobb å gå tilbake til så må skaffe meg en nt jobb. Anonymkode: 9de7f...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå