Gå til innhold

Kommunal bolig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Lurer på om noen har noe erfaring med kommunal bolig? Alle erfaringer taes imot med takk.

Anonymkode: 9de7f...846

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i kommunal bolig. Hva lurte du på?

Anonymkode: 26c19...98e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i kommunal bolig. Hva lurte du på?

Anonymkode: 26c19...98e

Hvor lang tid tok det før du fikk boligen? Har du barn? Hvordan er standaren? Hvordan er det i nabolaget ect? Jeg har akkurat søkt da jeg ikke har råd til å bo i nåværende leilighet pga mye gjeld og samlivsbrudd pluss at det er vanskelig å leie rett bolig i det private markedet. Er vanskelig å finne en leilighet i området som er passende for meg og baby. Har vært tidligere syk og har jobbet meg opp et hjelpeapparat her jeg bor nå, og ønsker å bo i nærheten da jeg benytter meg av den hjelpen jeg har bygget opp her.

AnonymBruker
Skrevet

Vet også at leieprisen er ca likt som privatmarkedet, men her varierer det jo veldig. Noen som vet hva leieprisen ligger på? 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet også at leieprisen er ca likt som privatmarkedet, men her varierer det jo veldig. Noen som vet hva leieprisen ligger på? 

Spør du om noen her vet hva leieprisen på en bolig du ikke engang har fått og som du ikke har fortalt hvor ligger en gang? Hvordan i all verden skal folk kunne svare deg på noe sånt?

Leiepriser varierer sterkt alt etter størrelse på boligen og hvor i landet den ligger. Folk her på KG vet ikke hva din kommune tar for sine forskjellige utleieboliger. Det sier vel seg selv.

Anbefaler deg å ringe din kommune og spørre. De vil sannsynligvis spørre deg hvilken leilighet du sikter til, noe som er umulig å besvare all den tid du ikke har fått tildelt noen engang. Men du kan spørre hva de ligger på i leie sånn fra- og -opptil beløp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før du fikk boligen? Har du barn? Hvordan er standaren? Hvordan er det i nabolaget ect? Jeg har akkurat søkt da jeg ikke har råd til å bo i nåværende leilighet pga mye gjeld og samlivsbrudd pluss at det er vanskelig å leie rett bolig i det private markedet. Er vanskelig å finne en leilighet i området som er passende for meg og baby. Har vært tidligere syk og har jobbet meg opp et hjelpeapparat her jeg bor nå, og ønsker å bo i nærheten da jeg benytter meg av den hjelpen jeg har bygget opp her.

Hvorfor søker du ikke da kommunalt startlån og tilskudd til boligkjøp? 

Anonymkode: d7128...f1b

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.6.2016 at 12.45, AnonymBruker skrev:

Hvorfor søker du ikke da kommunalt startlån og tilskudd til boligkjøp? 

Anonymkode: d7128...f1b

Fordi arbeidsplassen min ble lagt ned nå mens jeg er i permisjon, har desverre ikke noe jobb å gå tilbake til så må skaffe meg en nt jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...