Gå til innhold

Det sårer meg litt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og ser poenget 😊 Men poenget er vel mer at hun er tilpasset en litt større. Det kjenner jeg og hun sier selv at den sikkert kunne vært litt større om jeg skulle vært optimal for henne. Vil ikke da en optimal føles litt bedre? 

Anonymkode: c0f7c...b1d

Hva mener du med at hun er tilpasset en større? Er hun vid? Knipeøvelser er tingen, da blir det strammere. 

En universell optimalt finnes ikke, da deg er kroppen og mennesket pikken henger på som er det viktigste 😉 og selvfølgelig hva hun foretrekker. Og hun har tydlig, både med ord og fysiske bevis (iom at du får henne til å komme 😉)

Anonymkode: 4a2dd...d73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 14. juni 2016 at 21.40, AnonymBruker skrev:

Det er jo forståelig at det det ikke alltid er best med størst, men vil man som regel ikke nyte best det man er tilpasset? Sier ikke at den da skal være så stor at det gjør vondt, men stor nok til at du fylles bra uten at det blir for mye press og gjør vondt. Jeg kan jo ikke være helt der jeg når jeg kjenner det er plass til en del mer +pluss at hun har sagt hun ikke kjenner det så veldig godt når vi spooner og jeg ikke er 100 % hard

Gjør dette noe da? Personlig hater jeg spoone-sex, nettopp fordi man føler penis på en helt annen måte enn i de fleste andre stillinger. Det betyr ikke at penisen ikke er optimal, det betyr som oftest at stillingen ikke er det.

Forresten sitter den optimale penisen på en som vil og kan bruke den til å tilfredsstille jenta. Ingen bryr seg om at det "er plass til en del mer", sånn er det jo alltid. Man kan få barn ut derfra, og man kan dytte inn både hender og monsterdildoer (og kjempepeniser). Forresten tilpasser ikke en vagina seg tykkelsen på penisen etter èn ONS, og den vil uansett trekke seg sammen igjen. Ingen hadde jo kunnet drive med fisting eller ah en svær dildo ellers. 

Hvis du vil fylle henne opp bedre, så får du be henne gjøre knipeøvelser, eller finne en annen dame. 

Anonymkode: 10bd1...516

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 14. juni 2016 at 20.05, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har den siste måneden blitt veldig usikker på meg selv og kjæresten min. De første månedene vi var sammen pratet vi svært lite om fortid og levde egentlig bare i nuet. Nå for noen uker siden kom det frem at hun har pult langt større enn min (ons) og at hun mente den ble kanskje litt i overkant for henne, men gikk greit. Hun sier at jeg er den beste hun noen gang har hatt og kunne fått og at hun ikke ville tenkt på str min om ikke vi hadde diskutert det.  Jeg veit hun har vansker med å komme og jeg er den første som har fått til dette vaginalt med henne. Men dette skjer veldig sjeldent og fortsatt så plager deg meg at hun har hatt større og mest sannsynlig er tilpasset en større enn meg. Merker det er litt å gå på også når jeg er inne i henne så det bekrefter litt. Regner med at jeg ikke har det samme potensiale som en som ville vært mer tilpasset henne mpt å få henne til å komme??...

Hva tenker dere jenter om dette? er det vanlig for jenter å tenke si slikt i et forhold fordi man ikke vil si noe sårende mot den man er så glad i?  

Jeg er jente og kunne også ha funnet på å si at jeg har hatt en stor og at den blei i meste laget fordi det stemmer! Jeg husker bare den opplevelsen som VOND! Men jeg har lært på kg at man skal ikke fortelle om det en gang, for menn liker å tenke på at de er så store at det gjør vondt, og at det å få en jente til å komme vaginalt ikke betyr så mye som strørrelsen.. Det er veldig synd at mange menn har så store komplekser for noe som ikke betyr noe og komplekser er usexy :( 

Anonymkode: 2f85e...5f1

AnonymBruker
Skrevet
Den 14. juni 2016 at 20.05, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har den siste måneden blitt veldig usikker på meg selv og kjæresten min. De første månedene vi var sammen pratet vi svært lite om fortid og levde egentlig bare i nuet. Nå for noen uker siden kom det frem at hun har pult langt større enn min (ons) og at hun mente den ble kanskje litt i overkant for henne, men gikk greit. Hun sier at jeg er den beste hun noen gang har hatt og kunne fått og at hun ikke ville tenkt på str min om ikke vi hadde diskutert det.  Jeg veit hun har vansker med å komme og jeg er den første som har fått til dette vaginalt med henne. Men dette skjer veldig sjeldent og fortsatt så plager deg meg at hun har hatt større og mest sannsynlig er tilpasset en større enn meg. Merker det er litt å gå på også når jeg er inne i henne så det bekrefter litt. Regner med at jeg ikke har det samme potensiale som en som ville vært mer tilpasset henne mpt å få henne til å komme??...

Hva tenker dere jenter om dette? er det vanlig for jenter å tenke si slikt i et forhold fordi man ikke vil si noe sårende mot den man er så glad i?  

Tilpasset henne? Tror du må lede litt biologi her..

Anonymkode: e3345...ede

Gjest BabyBlue
Skrevet

Med mindre du har mikropenis, så skal ikke størrelsen ha så mye å si. Mannfolk må slutte å henge seg opp i størrelsen og heller henge seg opp i foreplay! :) Er man veldig kåt så kommer musklene og blodgjennomstrømningen i underlivet til å være et godt utgangspunkt for en orgasme uansett om man mottar en monsterkuk eller en som er under gjennomsnittet i størrelse. Teknikk og hvor lenge han varer før han kommer har også mye å si.

Jeg har også hatt sex med menn som har større penis enn kjæresten min, men jeg foretrekker allikevel hans utstyr. Og det er rart det der - selv om jeg helt ærlig sier at han har perfekt størrelse så er han allikevel litt misfornøyd med at han ikke er min største. Han er slettes ikke liten, tvert imot, men det er noe med menns ego og penisstørrelser som bare går igjen i flere forhold virker det som :tongue: Men det er da ikke slik at jeg henger meg opp i hva slags vaginaer han har penetrert? Om de er trangere, penere å se på osv, osv. Merkelige greier å ha et fokus på. Vi er da sammen med de vi er sammen med for en grunn? 

Jeg har eksperimentert litt med knipeøvelser og sånne kuler man kan stappe opp i huhaen og klemme rundt for å stramme underlivet. Ikke fordi jeg føler jeg er løs, men fordi jeg leste at det skulle gjøre underverker for sterkere orgasmer. Ooog... det funker :lur: Det gir mening da, alle muskler kan trenes opp. Om du kommuniserer greit med kjæresten din om sexlivet deres så kan du foreslå det for henne om hun føler hun ikke kommer lett nok? Det hjelper ikke bare på orgasmer, men også bevisstgjøringen på bruken av de vaginale musklene. Man får mer kontroll over underlivet sitt og blir mer kjent med styrken man har og ikke har der nede. 

Jeg synes dere menn bør slutte å tenke at vaginaer er som de er og at dere har det eneste ansvaret på dere når det kommer til orgasmer. Vi har da et ansvar vi også, og det er å bli kjent med kroppen vår og vite hva vi liker og hva som funker. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 14.6.2016 at 21.40, AnonymBruker skrev:

+pluss at hun har sagt hun ikke kjenner det så veldig godt når vi spooner og jeg ikke er 100 % hard. 

Dette er jo ikke så rart. Spoone-sex er jo litt kjedelig og gir ingen god rytme. Hvis du i tillegg ikke er helt hard, så vil man ikke kjenne det så godt. Liker ikke denne stillingen selv, og det er uavhengig av penisstørrelse. 

Moralen er å ikke diskutere fortid om man ikke er komfortabel med detaljer. Er man disponert til å bli usikker pga. slike ting, så vil man alltid finne noe. Her har hun jo t.o.m. presisert at du er den beste sexpartneren hun har hatt, og du koker likevel opp bekymringer i hodet. Det hadde du nok gjort uansett hva hun hadde sagt om tidligere sexpartnere. Dette ligger hos deg.

Anonymkode: 63606...045

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Tuesday, June 14, 2016 at 20.16, AnonymBruker skrev:

Nå MÅ dere gutter slutte å være så sykt opphengt i størrelse. Det har nesten INGENTING å si for hvor bra sexen er. Og for stor er bare vondt, og mange stillinger må bare gis opp fordi det ikke er deilig. 

Ikke skjønner jeg hvorfor det skal være et mål å stresse med å "komme vaginalt" når det er nesten ingen kvinner som klarer det uten stimulering av klitoris. Jeg hadde bare blitt irritert om det ble forventet av meg, for da vet jeg at partneren ikke har det minste snøring om hvordan kviinelige orgasmer fungerer.

Sex i forhold er best (i min mening) fordi man blir kjent med hverandre og sine preferanser, og man blir glad i og har sex med PERSONEN og ikke bare et stykke kjøtt. 

Anonymkode: 29f98...e9a

Nå er det jo en viss andel kvinner som kommer  "vaginalt", kanskje et sted mellom 20 og 30 prosent, avhengig av hvilken undersøkelse/ kartlegging man leser. I en undersøkelse i Storbritannia  for noen få år siden, kom det frem at de damene som var i stand til å oppnå orgasme ved kun vaginalt samleie, faktisk foretrakk en penis som var noe større en gjennomsnittet. Denne idealpenisen var og en del større enn det de "ikke-orgastiske" oppga å foretrekke. Så størrelse HAR betydning, iallefall for de kvinnene det er vits i å knulle.  

Årsaken til at vi menn "stresser" med at dama skal komme ved vaginal penetrering, er at det får oss til å føle oss mere "mann", enn om hun må slikker,  fingres osv....Den jobben gjør jo en evenukk eller en dame like bra, om ikke bedre. Men det må en mann til for å knulle en dame ordentlig!

Anonymkode: 6f3e4...37b

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør dette noe da? Personlig hater jeg spoone-sex, nettopp fordi man føler penis på en helt annen måte enn i de fleste andre stillinger. Det betyr ikke at penisen ikke er optimal, det betyr som oftest at stillingen ikke er det.

Forresten sitter den optimale penisen på en som vil og kan bruke den til å tilfredsstille jenta. Ingen bryr seg om at det "er plass til en del mer", sånn er det jo alltid. Man kan få barn ut derfra, og man kan dytte inn både hender og monsterdildoer (og kjempepeniser). Forresten tilpasser ikke en vagina seg tykkelsen på penisen etter èn ONS, og den vil uansett trekke seg sammen igjen. Ingen hadde jo kunnet drive med fisting eller ah en svær dildo ellers. 

Hvis du vil fylle henne opp bedre, så får du be henne gjøre knipeøvelser, eller finne en annen dame. 

Går ikke på at jeg nødvendig vis vil fylle henne opp mer, men gi henne det hun hadde foretrekket (snakker nå om str). 

AnonymBruker
Skrevet

Venninna til kjæresten snakker hele tiden om sexen med elskeren og at han har stor penis

Anonymkode: 3e120...306

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke på at jeg nødvendig vis vil fylle henne opp mer, men gi henne det hun hadde foretrekket (snakker nå om str). 

Hun foretrekker jo deg og den penisstørrelsen du har. Du må nesten bare stole på henne når hun sier at hun er fornøyd. Større penis får du jo ikke uansett, og det trengs garantert ikke heller.

Slutt med spoone-sex med halvstiv penis hvis det gjør deg usikker, og fortsett heller med de tingene du vet fungerer. Ikke la en liten kommentar ødelegge et ellers bra forhold, det er bare dumt. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun foretrekker jo deg og den penisstørrelsen du har. Du må nesten bare stole på henne når hun sier at hun er fornøyd. Større penis får du jo ikke uansett, og det trengs garantert ikke heller.

Slutt med spoone-sex med halvstiv penis hvis det gjør deg usikker, og fortsett heller med de tingene du vet fungerer. Ikke la en liten kommentar ødelegge et ellers bra forhold, det er bare dumt. 

Hun foretrekker jo ikke min da hun forteller meg at hun foretrekker noe større, men at jeg fortsatt er det beste hun har hatt. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 16. juni 2016 at 22.50, AnonymBruker skrev:

Hun foretrekker jo ikke min da hun forteller meg at hun foretrekker noe større, men at jeg fortsatt er det beste hun har hatt. 

Sitat fra HI: Nå for noen uker siden kom det frem at hun har pult langt større enn min (ons) og at hun mente den ble kanskje litt i overkant for henne, men gikk greit.

Ingenting her tyder på at hun foretrekker noe større. Er du sikker på at du ikke tillegger henne meninger hun egentlig ikke har? "Det gikk greit" er ikke en annen måte å si "jeg foretrekker det" på, og det må du få inn i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...