AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Har sett på hus til salgs og koster ca 1,850k. Men trengs renovering og masse kostnader. Ingen har bydd på den, kan man by 1,5k? Eller er det urimelig? Snakk om bytting av tak, rør, vindu, dører, gulv osv! Anonymkode: 4a7ac...0d1
stan Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Klart du kan det. Det værste som skjer er jo at du får kjøpt det. Vi la inn et skambud på en oppussingsprosjekt av en leilighet, og fikk den. Det lønte seg, men du det var mye jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 15 timer siden, stan skrev: Klart du kan det. Det værste som skjer er jo at du får kjøpt det. Vi la inn et skambud på en oppussingsprosjekt av en leilighet, og fikk den. Det lønte seg, men du det var mye jobb. Anonymkode: 30f26...7f9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Ikke gå i samme felle som folk på Sinnasnekker`n da Det koster minst en mill å pusse opp et hus. MINST! Anonymkode: b6b04...006 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Hvis alt det der PLUSS noe mer må byttes ville jeg lagt inn ett lavere bud enn det der. Så mye oppussing er DYRT! Anonymkode: aaa50...a83 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Noen bekjente av meg mener en mill er ok. Så pusse opp for 800k-1 mill. Men huset er til salgs som sagt for 1.850k. Føler jeg ikke kan by 1-1.5 mill. Er det normalt? Anonymkode: 4a7ac...0d1
cassio Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 I taksten er det allerede tatt hensyn til manglene, og det som må byttes/repareres. Hvis huset hadde vært i perfekt stand hadde prisen vært mye høyere. Du kan selvfølgelig by det du selv ønsker, selger er ikke forpliktet til å selge hvis vedkommende ikke er fornøyd med summen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis alt det der PLUSS noe mer må byttes ville jeg lagt inn ett lavere bud enn det der. Så mye oppussing er DYRT! Anonymkode: aaa50...a83 Men regner med at taksten er satt utifra bygningens tilstand, så da er jo huset verdt det med alle sine mangler uansett. Hadde du skulle hatt et hus med alt på stell, hadde det jo kostet tilsvarende også. Bare legg inn så lav bud du vil TS. Aksepterer de ikke, kan du jo bare by høyere til det du føler er rett Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #9 Skrevet 16. juni 2016 12 timer siden, Mysticgirl skrev: Men regner med at taksten er satt utifra bygningens tilstand, så da er jo huset verdt det med alle sine mangler uansett. Hadde du skulle hatt et hus med alt på stell, hadde det jo kostet tilsvarende også. Bare legg inn så lav bud du vil TS. Aksepterer de ikke, kan du jo bare by høyere til det du føler er rett Lykke til Takk til deg og alle som har svart her 😊 Anonymkode: 4a7ac...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå