Gjest hmc Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 I denne urolige verden.. Min søster er besatt av konspirasjonsteorier og er opptatt av at Putin er i modus for krig om Clinton vinner. Hun er besatt av sunn mat og renslighet. Jeg får ikke en gang ta nøtter uten skje eller vaske opp på hytta. Hva skjer? Jeg er glad i søsteren min men hun er nå så alternativ at jeg sliter. Hun er skråsikker på at hun har rett, litt som en nyfrelst. Hvordan skal jeg nå gjennom til henne og få henne til fornuft? Redd hun fjerner seg fra venner og familie og oppnår å støte fra seg folk. Hun er snart 60 år og er i fast jobb. Hjelp, hilsen lillesøster
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg synes nordmenn er overdrevent opptatt av USA. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Har ingen betydning at hun er besatt av Trump, det er kun amerikanske statsborgere som kan stemme 1
Jolene Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 2 timer siden, Tom/Loki skrev: Har ingen betydning at hun er besatt av Trump, det er kun amerikanske statsborgere som kan stemme Haha!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 12 timer siden, singellei skrev: I denne urolige verden.. Min søster er besatt av konspirasjonsteorier og er opptatt av at Putin er i modus for krig om Clinton vinner. Hun er besatt av sunn mat og renslighet. Jeg får ikke en gang ta nøtter uten skje eller vaske opp på hytta. Hva skjer? Jeg er glad i søsteren min men hun er nå så alternativ at jeg sliter. Hun er skråsikker på at hun har rett, litt som en nyfrelst. Hvordan skal jeg nå gjennom til henne og få henne til fornuft? Redd hun fjerner seg fra venner og familie og oppnår å støte fra seg folk. Hun er snart 60 år og er i fast jobb. Hjelp, hilsen lillesøster At man er skeptisk til å ha Hitlary som president viser bare at man har en sunn og normal tankegang. Å skulle ha en krigshissende forbryter og populist som president burde alle skjønne at ikke er bra for noen. Anonymkode: bdfed...12d 2
ajarRun Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 MAKE AMERICA GREAT AGAIN! NIMBLE NAVIGATOR! BUILD THE WALL! AND MAKE MEXICO PAY FOR IT! Jeg liker også trump.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Hun høres jo dessverre ikke frisk ut, sånn bokstavelig talt. Her var det jo både tvangstanker- og handlinger samt paranoia. Om du tar en tur på lukket avdeling på psykiatrisk ser en jo den samme atferden. Det går jo mye i politikk og konspirasjonsteorier for mange der, men ofte i mer ekstreme varianter. Anonymkode: 25560...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Du kan jo alltids introdusere henne for hennes likestilte på nyhetsspeilet.no. Av erfaring vil jeg tilføye at om hun virkelig har gått av den dype enden er det ingen vits i å diskutere med henne. Disse konspirasjonsteoretikerne har da sikret seg mot å bli argumentert imot. Hvis du ikke er enig er du nemlig en av de hjernevaska massene som har sniffa alt for mye chemtrails og fått hjernen programmert av radiobølger. Anonymkode: 73ca7...ed2 1
jabx Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Den 15.6.2016 at 8.01, AnonymBruker skrev: At man er skeptisk til å ha Hitlary som president viser bare at man har en sunn og normal tankegang. Å skulle ha en krigshissende forbryter og populist som president burde alle skjønne at ikke er bra for noen. Anonymkode: bdfed...12d Problemet er at hun elsker psykopaten Trump. 3
Gjest NotNaomi Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Den Wednesday, June 15, 2016 at 13.27, AnonymBruker skrev: Du kan jo alltids introdusere henne for hennes likestilte på nyhetsspeilet.no. Av erfaring vil jeg tilføye at om hun virkelig har gått av den dype enden er det ingen vits i å diskutere med henne. Disse konspirasjonsteoretikerne har da sikret seg mot å bli argumentert imot. Hvis du ikke er enig er du nemlig en av de hjernevaska massene som har sniffa alt for mye chemtrails og fått hjernen programmert av radiobølger. Anonymkode: 73ca7...ed2 Haha,riktig. Men ser ikke bort fra at hun allerede vet om nyhetsspeilet :-D TS. Hun er dessverre ikke alene,og jeg tror du bare må godta til hun eventuelt finner fornuften igjen.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 Det er egentlig ikke noen fordel å være godt utdannet i USA. Man blir oppfattet som ett "egg-head" eller elitisk. TV og aviser i Norge siterer New York Times eller Washington Post hele tiden, og dette gir et veldig skeivt bilde av USA. For å forstå amerikanerne, så burde man egenlit få med seg Fox News. Over halve den amerikanske befolkningen følger med der. Anonymkode: 6d163...18e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #12 Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig ikke noen fordel å være godt utdannet i USA. Man blir oppfattet som ett "egg-head" eller elitisk. TV og aviser i Norge siterer New York Times eller Washington Post hele tiden, og dette gir et veldig skeivt bilde av USA. For å forstå amerikanerne, så burde man egenlit få med seg Fox News. Over halve den amerikanske befolkningen følger med der. Anonymkode: 6d163...18e Ja om man vil ha løgn så burde man se på Fox News. Anonymkode: 22d9c...842
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #13 Skrevet 23. juli 2016 Donald Trump er så sexy han.. Anonymkode: 05c42...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå